Związana z Grupą Eurocash sieć Duży Ben umacnia pozycję lidera specjalistycznych sklepów alkoholowych w Polsce. Właśnie ogłosiła otwarcie swojego 350. sklepu. Nowo otwarty punkt mieści się w Warszawie, przy ul. Jana Pawła II 41a i jest zarazem 45. sklepem sieci w stolicy.
Warszawskie otwarcie wpisuje się w plany intensywnej rozbudowy sieci, której celem jest zdynamizowanie rozwoju w największych aglomeracjach w Polsce. Marka ma obecnie 350, a chce mieć 430 punktów na koniec 2023 roku.
Strategia szybkiej ekspansji, realizowana z powodzeniem od kilku lat, to tylko jeden z czynników sukcesu Dużego Bena. Sieć mocno stawia też na unikalny asortyment i systematycznie rozwija ofertę o usługi dodatkowe, takie jak obsługa odbiorów i nadań paczek kurierskich czy dostawa zakupów pod drzwi – realizowana przez operatora q-commerce GLOVO. Duży Ben rozpoczął też współpracę z Totalizatorem Sportowym obsługującym popularne loterie i gry liczbowe LOTTO.
– Stale rozwijana oferta usług dodatkowych sprawia, że dla coraz większego grona klientów stajemy się sklepem pierwszego wyboru. Innowacje są częścią naszego DNA i stanowią mocny fundament naszych sukcesów teraz i w przyszłości – podkreśla Michał Florkiewicz, Dyrektor Zarządzający sieci Duży Ben w Grupie Eurocash.
Duży Ben to format sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholi. W szerokiej i nieustannie aktualizowanej ofercie sieci konsumenci znajdą trunki z całego świata, w tym marki koneserskie i premium, a także wyroby tytoniowe, napoje gazowane i niegazowane, słone przekąski oraz słodycze. W ramach wspierania lokalnych firm sklepy oferują rodzime marki we wszystkich dostępnych kategoriach. Siłą sieci jest przede wszystkim profesjonalne doradztwo i atrakcyjne promocje.