Sklepy z Grupy Chorten uruchomiły sprzedaż swoich produktów online i przez telefon. Dzięki takiej usłudze klienci mogą zrobić szybko i bezpiecznie zakupy z dostawą do domu czy miejsca pracy.
Właśnie wystartował sklep internetowy www.e-chorten.pl. Na tej stronie w bardzo prosty i przystępny sposób można zrobić zakupy. Wystarczy wybrać potrzebne produkty z 11 kategorii (można to zrobić też telefonicznie). Jest też szeroka oferta produktów świeżych na wagę, w tym mięso i wędliny, ryby czy ciasta. Ponadto dostępne będą również produkty marki premium Grupy Chorten – Z Podlaskiej Spiżarni.
Dostawy z www.e-chorten.pl będą realizowane na terenie Białegostoku, jak też miejscowości oddalonych do 20 km od granicy stolicy województwa podlaskiego, od poniedziałku do soboty w godz. 8-20. Jest też opcja, aby złożone online zamówienie odebrać osobiście w sklepie przy ul. Wiklinowej 10 w Białymstoku.
– Sytuacja pandemii pokazała nam, że także produkty spożywcze są coraz chętniej kupowane przez klientów w internecie. W związku z tym postanowiliśmy rozwinąć sklep internetowy – mówi Emil Ciepły, który koordynuje działanie platformy e-chorten.pl.
Z kolei już od wiosny, po wprowadzeniu pierwszego lockdownu, możliwość zakupów online oferują m.in. działające w Grupie Chorten „Delikatesy u Chłopców”. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej bądź telefonicznie przez 7 dni w tygodniu, 24 godzinny na dobę.
Inne ze sklepów, które są w Grupie Chorten, a nie mają specjalnej strony internetowej też oferują możliwość dowozu zakupów pod drzwi klienta. Działa tak m.in. sklep Żak przy ul. Zwierzynieckiej 13A w Białymstoku czy dwa sklepy w Wysokiem Mazowieckiem. Sklepy korzystają także z aplikacji mobilnych umożliwiających taką sprzedaż.