Grupa Chorten utworzyła Makroregion Zachód w lipcu, a obecnie działała w nim już setka sklepów partnerskich. Najnowszy punkt z logo Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych to placówka w Ciosańcu.
Sklep w województwie lubuskim, który na nowo ruszył pod logo z drzewkiem dębu, ma 220 m kw. powierzchni sprzedaży. Charakteryzuje się bogatą ofertą produktów świeżych, w tym w ladzie mięsno-wędliniarskiej oraz dobrze zaopatrzonym stoiskiem piwno-alkoholowym.
Urozmaicona oferta ogólnospożywcza, napoje, owoce i warzywa, chemia gospodarcza i kosmetyki – to także kupią klienci w punkcie w Ciosańcu. – Cały czas pozyskujemy nowych partnerów, a jednocześnie pracujemy nad kolejnymi umowami dystrybucyjnymi, tak by dać detalistom z nami współpracującym jak największe wsparcie w dostępności oferty – mówi Dawid Zamora, dyrektor makroregionu Zachód, Grupa Chorten.
Makroregion ten obejmuje województwa dolnośląskie, lubuskie oraz wielkopolskie i zachodnio-pomorskie. Te dwa ostatnie województwa dołączyły do Grupy Chorten w sierpniu, dając jej zasięg ogólnopolski, a obecnie są już podpisane trzy pierwsze umowy partnerskie ze sklepami w Szczecinie.