Grupa Chorten i Limonka razem od sześciu lat

Detal/Hurt

Grupa Chorten i Limonka razem od sześciu lat

03 grudnia 2020

W grudniu mija sześć lat od nawiązania współpracy między Grupą Chorten a siecią Limonka z Pomorza. Obecnie liczy ona sobie 110 sklepów, a w całej Grupie Chorten jest już łącznie 2060 placówek handlowych w całej Polsce. Dzięki tej konsolidacji polskich kupców udaje się wspólnie realizować umowy handlowe i akcje promocyjne.

Sieć sklepów Limonka została powołana do życia z początkiem 2015 roku i wówczas tworzyło ją 18 sklepów. Kilkanaście dni wcześniej została natomiast podpisana umowa z Grupą Chorten, od tego porozumienia upływa dokładnie 6 lat.

Obie spółki realizują wspólne działania operacyjne. Ściśle współpracują m.in. w zakresie promowania produktów w wydawnictwach promocyjnych w ramach tzw. modułów centralnych. W mijającym roku zrealizowano 16 aktywności z częściowo wspólnym dla wszystkich regionów asortymentem. Poza tym Grupa Chorten i sieć Limonka razem angażują się w realizację umów okołobiznesowych takich jak m.in. współpraca z Polskimi ePłatnościami czy wdrażanie paczkomatów InPostu.

W ramach sieci Limonka wśród 110 sklepów są nie tylko placówki ogólnospożywcze, ale też sklepy specjalistyczne, mięsno-wędliniarskie czy monopolowe.

– Bieżący rok, przez pandemię i ograniczenia z nią związane, był bardzo trudny w realizacji zadań i założonych celów. Mimo tego do naszej grupy dołączyło aż 25 nowych partnerów – stwierdza Wojciech Grzeszczak, prezes zarządu i dyrektor handlowy spółki Elita Kupców, która prowadzi sieć Limonka.

O celach na nowy rok mówi: – Planujemy wzrost liczebności sklepów o kolejne 30 placówek. Rozpoczniemy również prace nad przygotowaniem spójnej wizualizacji zewnętrznej dla sklepów, co poprawi identyfikację naszych placówek.