Grand Prix w plebiscycie Laur Klienta dla Moya

Detal/Hurt

Grand Prix w plebiscycie Laur Klienta dla Moya

07 października 2021

Anwim, właściciel sieci stacji paliw Moya, uzyskał tytuł Laur Klienta Grand Prix 2021 w kategorii „Paliwa”. Wyróżnienie zostało przyznane w wyniku ogólnopolskiego plebiscytu.

Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Co roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. O kolejności miejsc, w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez klientów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.

Sieć Moya rozwija się najszybciej na polskim rynku stacji paliw – mówi Rafał Pietrasina, Prezes Zarządu Anwim. – Naszym celem jest nie tylko zagęszczenie lokalizacji, lecz także zaoferowanie klientom najwyższej jakości usług. Staramy się odpowiadać na potrzeby wszystkich grup klientów, stąd nasza unikatowa oferta. Jako jedyni w kraju rozwijamy trzy typy stacji paliw – konwencjonalne z konceptem gastronomicznym Caffe Moya i sklepem, automatyczne – wyłącznie dla flot oraz samoobsługowe dla klientów biznesowych oraz indywidualnych. Cieszymy się z wyróżnienia, które otrzymaliśmy. Jest ono dowodem na to, że klienci nas nie tylko zauważają, ale także doceniają i chcą polecać innym – dodaje.

Godło Laur Klienta jest potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na rynku, a tym samym formą zbiorowej rekomendacji tendencji konsumpcyjnych. Przyznawany certyfikat stał się swoistą wartością nagradzanych marek będącą pochodną tego jak konsumenci postrzegają dany produkt, usługę lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności, a do tego obrazuje pewny rodzaj emocjonalnego przywiązania do marki.

źródło: informacja prasowa