14 lutego br. rozpoczyna się kampania reklamowa produktów marki Gosia. W ramach działań emitowane będą spoty prezentujące: „Mopa żółta mikrofibra”, Czyścik z uchwytem” oraz „Folię z ucinarką”. Dla każdego z tych produktów powstał osobny 15 sekundowy spot telewizyjny.
Reklamy będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wielu kanałach tematycznych.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki i pokazanie, że produkty marki Gosia dostarczają unikalnych rozwiązań – sprytnych patentów. Dzięki nim łatwiej zaangażować wszystkich członków rodziny w dbanie o dom. Podział obowiązków podkreśla pojawiająca się na końcu każdego spotu puenta: „Dbamy o dom ręka w rękę.” Jej uzupełnieniem jest gest przybicia piątki wskazujący, że dbanie o dom ma łączyć domowników. Konwencja spotów została oparta na motywie dłoni zaangażowanych w domowe obowiązki. W kadrze nie widzimy całych sylwetek, a jedynie ręce bohaterów.
Uzupełnieniem kampanii reklamowej będzie nowa strona internetowa oraz działania na Facebooku.