Nowa loteria mleka Łaciate właśnie wystartowała, a w niej nagrody o łącznej wartości 400 tys. zł.
Marka Łaciate przyzwyczaiła konsumentów do zaskakujących kampanii reklamowych oraz nietypowych konkursów. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa, właściciel marki Łaciate, rozpoczęła kampanię promocyjną nowej loterii dla konsumentów „Góra siana do wygrania”.
Do wzięcia udziału w loterii wystarczy zakup mleka Łaciate w specjalnie oznaczonym opakowaniu. Należy zachować paragon i zarejestrować zakup na stronie laciate.pl pomiędzy 15 października, a 9 grudnia. Po rejestracji paragonu i kodu z opakowania można od razu sprawdzić, czy nasze mleko Łaciate wygrało. Mlekpol ufundował nagrody o łącznej wartości 400 tys. zł.
Konkurs będzie miał mocne wsparcie medialne: kampania internetowa, spoty telewizyjne i radiowe oraz nośniki outdoor.