44 raporty z zakresu CSR rywalizują o nagrodę internautów w Konkursie Raporty Społeczne. Głosowanie odbywa się przez stronę www.raportyspoleczne.pl i potrwa do 17 września br. Konkurs organizują Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte. Co roku jedną z nagród w Konkursie Raporty Społeczne przyznają internauci. Otrzymuje ją raport, który w internetowym głosowaniu zdobył najwięcej wskazań. W tegorocznej, 11. edycji etap głosowania rozpoczął się 16 sierpnia i potrwa do 17 września włącznie. Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 r. Głównym celem inicjatywy jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania niefinansowego i wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Dzięki konkursowi wyróżniane są przedsiębiorstwa, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale także potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Konkurs przyczynia się do zwiększenia transparentności działań organizacji i podejmowania dialogu z interesariuszami, stanowi też dobre źródło inspiracji do tego, w jaki sposób ujawniać dane niefinansowe.