Z uwagi na szczególne miejsce zajmowane dziś przez piłkę nożną w sercach fanów, firma Pepsi zaprezentowała międzynarodową kampanię na rok 2018 pod tytułem „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.”. Kampania będzie odwoływać się do wizerunków najbardziej znanych piłkarzy oraz do chwil i przeżyć w tym najpopularniejszym na świecie sporcie.W kampanii biorą udział światowej klasy piłkarze:
– Leo Messi – pięciokrotny najlepszy piłkarz roku i czterokrotny zwycięzca Ligii Mistrzów UEFA,
– Marcelo – znany na całym świecie brazylijski obrońca i zwycięzca Ligii Mistrzów UEFA,
– Toni Kroos – trzykrotny zwycięzca Ligii Mistrzów UEFA i niemiecki pomocnik ,
– Carli Lloyd – nagradzana amerykańska rozgrywająca i dwukrotna zwyciężczyni tytułu najlepszej piłkarki roku,
– Dele Alli – angielska wschodząca gwiazda i dwukrotny młodzieżowy piłkarz roku.
– Pepsi od lat współpracuje ze światowymi gwiazdami futbolu. W tym roku zapraszamy naszych konsumentów i fanów piłki nożnej w Polsce do wyjątkowej, wspólnej zabawy i przeżywania piłkarskich emocji razem z polską gwiazdą piłki nożnej – Kubą Błaszczykowskim – powiedziała Karolina Demus, Dyrektor Marketingu na Europę Centralną, PepsiCo.
Na wskroś całej marki Pepsi wyraźna estetyka łączy i ożywia wszystkie elementy, począwszy od limitowanej edycji opakowań z piłkarzami, przez billbordy o charakterze niemal dzieł sztuki, aż po wciągające treści cyfrowe i zapowiadającą się na wielki hit reklamę telewizyjną, która trafi na ponad 60 rynków na świecie.
Związana z oficjalną współpracą marki z Ligą Mistrzów UEFA – filmowa reklama telewizyjna „Love It. Live It.” zaprasza piątkę najlepszych graczy do energetyzującej, przepełnionej akcją rozgrywki z kibicami na ulicach miasta z wypełnionymi farbą piłkami. Gwiazdorski skład Pepsi na rok 2018 – Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli – prezentuje swoje umiejętności i zwinność, manewrując między tłumami i unikając barwiących piłek zmierzających w ich stronę z wielu kierunków.
Ściany, okna i ubrania pokryte są farbą. Film jest nie tylko nieoczekiwaną reinterpretacją tego sportu, ale także zaproszeniem do gry dla wszystkich fanów. Pepsi po raz kolejny proponuje zupełnie nowy sposób przeżywania ulubionej gry dla całych rzeszy fanów.
Od niepowstrzymanej energii i królowania na boisku w wykonaniu Messiego po wytrwały styl Marcelo, każdy sportowiec ma w sobie wyjątkową cechę, którą Pepsi akcentuje w serii uderzających, czarno-białych portretów autorstwa fotografa Danny’ego Clincha.
Fotografie Clincha, które „porywają” ducha, charakter i energię każdego członka składu są płótnem dla bardzo osobistych, artystycznych warstw stworzonych przez artystów z ojczyzn piłkarzy.
Obrazowe interpretacje historii każdego gracza stworzyli Diego Jimenez (znany jako DIYE) (Argentyna), Bicicleta Sem Freio (Brazylia), Dennis Schuster (znany jako DXTR) (Niemcy), Kim Sielbeck (USA) i Iain Macarthur (Wielka Brytania).
– Messi x Danny Clinch x DIYE: DIYE stworzył metaforę wizualną lwa, która reprezentuje Messiego na boisku i poza murawą jako przebojowego gracza i niewątpliwego króla gry z długimi tradycjami.
– Marcelo x Danny Clinch x Bicicleta: energia i wrażenia z podziwiania dzieła autorstwa tego duetu odzwierciedlają serce i duszę Marcelo, a różne elementy odpowiadają zainteresowaniom, rodzinnemu miastu i nieustającemu oddaniu gracza na rzecz rodziny i sportu.
– Kroos x Danny Clinch x DXTR: zabawne ilustracje przedstawiają Kroosa jako maestro, precyzyjnego przywódcę na boisku, który harmonizuje grę z wielką finezją.
– Lloyd x Danny Clinch x Kim Sielbeck: dwojaka natura Lloyd, opierająca się na agresywności i wytrwałości tak na boisku, jak i poza murawą, skontrastowanej z wielką pokorą, została zilustrowana przez Sielbecka przez połączenie sztywnych i naturalnych elementów tworzących dziki krajobraz złożonych emocji i głębi, a najsilniejsze emocje to chęć zwycięstwa w samym sercu.
– Dele x Danny Clinch x Iain: wykorzystując zainteresowanie Dele modą, kształty i wzory tworzą wrażenie poruszania się w kierunku piłkarza, co odzwierciedla jego nieprzewidywalną, ale mistrzowską i odważną osobowość oraz styl gry.
Na unikalnych produktach Pepsi, które już w kwietniu pojawiają się w sklepach, fani znajdą spersonalizowaną grafikę, na której Kuba prezentuje się na tle jastrzębia. To nawiązanie do temperamentu jednego z najlepszych polskich skrzydłowych na boisku – Kuba jest waleczny, ofensywny i nieustraszony, a wśród sportowych rywali budzi szacunek.