Marka Gillette®, ogłosiła pogłębienie współpracy z McLaren Mercedes, jednym z najbardziej prestiżowych i zwycięskich odnoszących największe sukcesy zespołów w historii F1. Obie marki na podstawie podpisanej rozszerzonej umowy będą prowadzić innowacyjną kampanię marketingową Precision Engineering.
Partnerska współpraca dotyczy regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Zarówno Gillette jak i McLaren to marki, które cenią innowacyjność oraz zaawansowaną technologię swoich produktów. Wspólna kampania podkreśli ich rolę w nieustannym poszerzaniu możliwości wynikających z nowoczesnych technologii. Dzięki tej współpracy, rozwój kategorii produktów do golenia dla mężczyzn nabierze iście wyścigowego tempa.
Jako niekwestionowani eksperci w dziedzinie produktów do pielęgnacji dla mężczyzn oraz zaawansowanych technologii, Gillette wspólnie z McLarenem nieustannie pracują nad innowacyjnymi rozwiązaniami w celu uzyskania jeszcze większej precyzji i skuteczności swoich wyrobów. Precyzyjna technologia najwyższej klasy i pasja do zwyciężania to są elementem DNA obu marek. Gillette i McLaren są liderami pod względem doskonałości konstrukcyjnej — dotyczy to zarówno ostrzy cieńszych od długości fali świetlnej, jak i części samochodowych o tolerancjach rzędu ułamka grubości ludzkiego włosa.
Obie marki to prekursorzy w swoich dziedzinach. Gillette jako pionier nowoczesnego golenia, od 110 lat nieustannie rozwija kategorię tych produktów. McLaren natomiast, jako pierwszy w wyścigach Formuły 1, w swoich bolidach zastosował konstrukcję z włókna węglowego oraz wprowadził zaawansowane systemy elektroniczne, które już od kilkudziesięciu lat sprzyjają przełomowym osiągnięciom na torze.
Pasję obu marek do zwyciężania będzie można zobaczyć w nowej sportowej kampanii marketingowej. Kampania będzie inspiracją dla milionów mężczyzn. Jej zakres obejmie reklamy telewizyjne i internetowe, jak również działania PR i in-store. Kierowcy F1 z zespołu McLaren Mercedes, Jenson Button i Kevin Magnussen, będą angażować mężczyzn, rozbudzając w nich pasję do Formuły 1, oraz dostarczać emocji milionom miłośników zaawansowanych produktów Gillette i technologii najwyższej klasy.
– Bardzo cieszymy się ze współpracy pomiędzy McLaren Mercedes i Gillette. Gillette to synonim precyzyjności i innowacji. Są to wartości cenione także w zespole McLaren, w którym dążymy do uzyskiwania najlepszych wyników na świecie. To, że globalna marka rangi Gillette nawiązała międzynarodową e partnerstwo właśnie z zespołem McLaren Mercedes, świadczy również o potencjale naszej marki oraz naszej zdolności docierania do milionów zagorzałych miłośników sportów motorowych z całego świata – powiedział, Eric Boullier, dyrektor rajdowy zespołu McLaren Mercedes.
– Gillette może poszczycić się długą tradycją zapewniania mężczyznom jak najlepszego samopoczucia i motywacji do osiągania jak najlepszych wyników. Symbolizujemy doskonałość w dziedzinie golenia. Trudno byłoby znaleźć partnera podzielającego te wartości bardziej niż McLaren Mercedes. Od ponad 40 McLaren wprowadza innowacje w dziedzinie najwyższej klasy konstrukcji pojazdów i zwiększania ich wydajności. Dlatego jest dla nas idealnym partnerem, który podkreśli istotność precyzji w dziedzinie golenia — powiedział Hossam Ashour, wiceprezes wiceprezydent ds. produktów do golenia Gillette w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Podobnie jak McLaren Mercedes, marka Gillette zawsze dbała o najdrobniejsze szczegóły swoich innowacji doskonaląc je z precyzją niezbędną do stworzenia mikroskopijnej krawędzi ostrza maszynki do golenia. Dzięki temu, aż 800 milionów mężczyzn z całego świata może codziennie wyglądać, czuć się i działać jak najlepiej. Wieloletnie doświadczenie w dziedzinie innowacji technologicznych i produktowych umożliwiło marce Gillette opracowanie najbardziej zaawansowanej maszynki w historii — Gillette Fusion ProGlide, która wyznacza nowy poziom precyzji i skuteczności golenia.