GH PL Plus z POLOmarketem

Aktualności

GH PL Plus z POLOmarketem

26 czerwca 2014

Inicjatorzy powołania GH  PL Plus –  Piotr i Paweł, Bać-Pol   i Topaz –   deklarowali, że będą intensywnie  pracowali  nad  poszerzeniem  aliansu  strategicznego  o  kolejne  podmioty.  Bardzo dobrze  przyjęta  przez  konsumentów  marka  własna  „Lubię”  oraz  aktywne  działania integracyjne na płaszczyźnie zakupowej, miały być tym, co przyciągnie kolejnych partnerów. I  rzeczywiście  tak  się  stało.  W  dniu  25  czerwca  2014  został  podpisany  list  intencyjny pomiędzy  dotychczasowymi  udziałowcami,  a  siecią  sklepów  POLOmarket. 

Po  uzyskaniu stosownej  zgody UOKiK, do aliansu strategicznego dołączy kolejny duży polski podmiot. Ten  ruch  bardzo  zbliża  GH  PL  Plus  do  zrealizowania  założeń  zdefiniowanych  podczas powstawania aliansu. Formuła  współpracy niezależnych polskich podmiotów oraz  zdolność do tworzenia  skutecznych  narzędzi  konkurowania  dla  sieci  uczestniczących  w  aliansie,  mają pozwolić  na  zintegrowanie  do  2016  roku  w  ramach  GH  PL  Plus  ponad  2.000  sklepów  z potencjałem sprzedaży detalicznej ponad  10 mld zł.

Plany  operacyjnych  działań  spółki,  już  z  POLOmarketem   jako  nowym  wspólnikiem, będą  niezmiennie  bardzo  ambitne.  Polskie  sieci  zintegrowane  w  aliansie  budują  swoją przewagę konkurencyjną na bazie produktów świeżych oraz produktów niosących dodatkową korzyść  dla konsumenta (w tym również w formie  dobrych jakościowo  produktów  pod marką własną). Dlatego kontynuowane będą dotychczasowe działania w zakresie ekonomicznej marki własnej „Lubię” . Planowane są  także  działania trademarketingowe na produktach brandowych w  formule  multipacków  bądź  unikatowych  rynkowo  opakowań.  Grupa  będzie  poszukiwała również  interesujących  produktów  świeżych  poza  Polską.  Dotyczy  to  oczywiście  unikalnych produktów  regionalnych,   nieprodukowanych  w  Polsce.  Skala  działań  Grupy  będzie  już  tak duża,  że  Grupa  będzie  mogła  dokonywać  samodzielnie  zakupów  u  każdego  producenta żywności w Europie.

Udziałowcy  są  zgodni,  że  dzięki  przyłączeniu  sklepów  sieci  POLOmarket,  dostawcy otrzymają w ramach  GH PL Plus nowy impuls do zacieśnienia współpracy i kreowania nowych możliwości. To zaś wpłynie wprost na podniesienie jakości oferty dla polskiego konsumenta. GH PL Plus stanie się jednocześnie jeszcze bardziej atrakcyjną platformą współpracy dla dobrych polskich sieci.