GH PL Plus rozwija skrzydła

Aktualności

GH PL Plus rozwija skrzydła

08 maja 2014

Po formalnym rozpoczęciu funkcjonowania spółka GH PL Plus  rozwija portfolio marki detalicznej „Lubię” oraz zwiększa skalę wspólnych negocjacji zakupowych.

Na koniec kwietnia w sprzedaży pod marką Lubię dostępnych było 71 produktów. Do końca lipca powinny być już 134 produkty. Do końca roku natomiast, jeszcze kolejnych 14.

– W zakresie wspólnych negocjacji, jako alians podjęliśmy z kilkunastoma producentami pierwsze rozmowy. Jednocześnie układamy wewnętrznie koordynację działań zakupowych pomiędzy partnerami, w szczególności system przepływu kluczowych dla powodzenia rozmów informacji. Natomiast w zakresie produktów „Lubię” pracujemy nad dopełnieniem portfolio – mówi Waldemar Mirocha, Prezes Grupy.

Prezes dodaje, że w obu obszarach współpraca pomiędzy partnerami wygląda bardzo dobrze. Wszyscy mają świadomość, że alians pod nazwą GH PL Plus ma dla Partnerów wymiar strategiczny. Dlatego bardzo angażują się w działania pod egidą GH PL Plus. Widać to zarówno po wynikach sprzedaży marki „Lubię” jak również w pracy przy wspólnych negocjacjach. 

– Jesteśmy wobec siebie bardzo wymagający, ale zdeterminowani aby wypracowywać najlepsze rozwiązania. Wszyscy mają świadomość, że na niektóre efekty będziemy musieli poczekać. Ale współpracują z myślą, że tworzą rozwiązania, które mają być na lata. To bardzo dojrzałe podejście do wspólnego przedsięwzięcia cechuje wszystkich partnerów. Wierzymy, że takie podejście będzie standardem w GH PL Plus, również dla nowych partnerów.

Tadeusz Rysiukiewicz, Wiceprezes GH PL Plus przyznaje, że działalność grupy jest  bacznie obserwowana, zarówno przez  konkurencję, jak i przez  potencjalnych przyszłych partnerów detalicznych.

– Widzimy zainteresowanie naszą marką. Producenci zaoferowali produkty dobre jakościowo, które okazały się konkurencyjne cenowo. Konsument powraca do naszych produktów. Również z tego powodu otrzymujemy wiele pytań o możliwość wejścia do naszego aliansu. Rozważamy każdy wariant. Jednakże warunkiem członkostwa w GH PL Plus niezmiennie pozostanie polski rodowód firmy oraz determinacja przystępującego przedsiębiorcy do długoterminowego działania na rynku i budowania atrakcyjniejszej niż zagraniczna konkurencja oferty dla polskiego konsumenta. Aktualnie prowadzimy zaawansowane rozmowy z kilkoma, bardzo znanymi na rynku polskimi podmiotami detalicznymi. Liczymy, że zakończą się one sukcesem i po przeprowadzeniu postępowania przed UOKiK, spektakularne rozszerzenie aliansu stanie się faktem jeszcze w tym roku – dodaje wiceprezes.