Dostrzegając zalety, jakie niesie dla środowiska, społeczeństwa i jednostki idea rolnictwa ekologicznego, marka Gerber podjęła działania mające na celu stworzenie receptur ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci. Wynikiem wielomiesięcznej pracy zespołu specjalistów jest linia Gerber Organic, która do sprzedaży trafiła na początku grudnia.
Nowa linia obejmuje 4 kompozycje warzywne przeznaczone dla niemowląt po 4. lub 6. miesiącu życia, zawierające rzadko dotychczas obecne w daniach dla dzieci składniki, jak burak czy słodki ziemniak (batat); 4 kompozycje owocowe, z których każda przeznaczona jest dla niemowląt po 4. miesiącu życia i składa się z 2 lub 3 dobrze znanych owoców; 3 jednoskładnikowe przeciery owocowe w tubkach, przeznaczone dla niemowląt po 4. miesiącu życia.
– Rynek żywności ekologicznej intensywnie rozwija się na całym świecie, także w Polsce. Według raportu Żywność ekologiczna w Polsce 2017 stworzonego przez IMAS International aż 53 proc. Polaków sięga po żywność ekologiczną co najmniej raz na 3 miesiące. Także rodzice coraz częściej poszukują dla swoich dzieci żywności, która powstawała w zgodzie z naturą, z poszanowaniem naturalnych praw rządzących światem od tysięcy lat. Obserwując ten trend, postanowiliśmy ułatwić dostęp do certyfikowanych ekologicznych produktów dla najmłodszych. Tak zrodził się pomysł stworzenia w ramach jednej z najsilniejszych w Polsce marek posiłków dla dzieci – marki Gerber, linii produktów Organic – powiedziała Monika Bekiesz, Group Product Manager odpowiedzialna za markę Gerber.