Hipermarket E.Leclerc w Gadńsku kontynuuje spotkania z klientami, które mają na celu jeszcze lepsze funkcjonowanie sklepu. Podczas cyklicznych konsultacji E.Leclerc poznaje opinie kilkunastu osób, które stale robią zakupy i mogą podzielić się soją opinią z osobami zarządzającymi marketem. Dzięki takim spotkaniom E.Leclerc ma możliwość wprowadzenia zmian, zgodnie z sugestiami konsumentów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu dotychczasowych konsultacji – mówi Pierre Taillandier, dyrektor E. Leclerc w Gdańsku. Wszystkie uwagi klientów są przez nas dokładnie analizowane i brane pod uwagę podczas tworzenia strategii działań. Mamy nadzieje, że wkrótce klienci dostrzegą zmiany będące wynikiem ich sugestii i opinii – dodaje Pierre Taillandier.
Kolejne spotkania konsultacyjne w ramach „Okrągłego stołu” odbędą się 12 i 26 sierpnia w siedzibie hipermarketu.