Galeria Północna wzmacnia swoją pozycję na rynku

Aktualności

Galeria Północna wzmacnia swoją pozycję na rynku

Ostatnie miesiące były bardzo udane dla warszawskiej Galerii Północnej. Nowe inwestycje, kolejni najemcy oraz szeroka oferta rozrywkowa sprawiły, że liczba odwiedzających centrum handlowe znacznie wzrosła. W ciągu ostatnich czterech miesięcy galerię odwiedziły prawie 3 miliony osób. W porównaniu do ubiegłego roku znacznie wzrosły także obroty – aż o 32%.  

Po upływie prawie dwóch lat od otwarcia Galerii Północnej nadal przybywa odwiedzających. Znacząco rośnie też udział lojalnych klientów, czyli takich, dla których Galeria Północna jest najczęściej odwiedzanym centrum handlowym. Stanowią oni 64% wszystkich osób odwiedzających galerię – jest to aż 27% więcej w stosunku do roku poprzedniego. Na wzrost współczynnika odwiedzalności niewątpliwie wpływa fakt, że Galeria Północna wciąż przyciąga nowych najemców i wzbogaca ofertę o popularne marki. Od początku 2019 r. Galerię Północną wybrało aż 12 znanych marek sieciowych. Nowe lokale zajmują łącznie powierzchnię 2064 mkw. GLA. Dodatkowo jeden z dotychczasowych najemców – Superpharm, zwiększył swoją powierzchnię. Galeria Północna prowadzi aktualnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, których łączna powierzchnia najmu wyniesie ponad 2500 mkw.

W ciągu czterech miesięcy 2019 r. Galeria Północna zanotowała też 32% wzrost obrotów w porównaniu do tego samego czasu w roku ubiegłym. Dwucyfrowy wynik to spore osiągnięcie, biorąc pod uwagę znaczący wzrost liczby niehandlowych niedziel. 

Galeria Północna stawia również na nowe inwestycje, mające dodatkowo pozytywne przełożenie na wyniki. W ubiegłym miesiącu galeria otworzyła tężnię w ogrodzie na dachu, a w najbliższych planach ma już kolejne inwestycje, obejmujące m.in. zewnętrzny plac zabaw oraz budowę parkingu.