Znasz te chwile, kiedy pokusa pojawia się bez ostrzeżenia i nie chce słyszeć słowa „nie”? To intrygujące pytanie, szczególnie bliskie wszystkim fanom pysznych przekąsek, rozpoczyna najnowszy spot marki Tymbark, wchodzącej w nowe kategorie produktów. Film, utrzymany w lekkiej, humorystycznej konwencji łączy w sobie oryginalną postać kalorycznego brand hero, innowacyjny, owocowy produkt oraz bohaterkę, która musi dokonać między nimi wyboru. Całość dopełnia zmysłowa, saksofonowa muzyka, która nie tylko dodaje reklamie smaku, ale także buduje wyjątkowy nastrój, w który wprowadza widza.
Kiedy brand hero – Pan Pączek usiłuje skusić bohaterkę roztaczając przed nią uroki kalorycznych smakołyków, ta – wybiera Tymbark Fruktajl – gęstą, owocową przekąskę – smakowitą porcję owoców bez dodatku cukru.
Tymbark Fruktajl jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich konsumentów, którzy, kiedy dopada ich głód, szukają wartościowej i lekkiej propozycji. Produkt to doskonała alternatywa dla wysokokalorycznych przekąsek, które najczęściej podjadamy w ciągu dnia. Nowość dostępna jest w ciekawych wariantach smakowych: ananas & kokos, brzoskwinia & mango, śliwka & jabłko, truskawka & banan.
Dodatkowo w ramach kampanii, dla wszystkich amatorów przekąsek, Tymbark przygotował apetyczny profil „Co Ci szkodzi” na portalu Facebook, z postacią Pana Pączka
w roli kusiciela.
Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych oraz w serwisach VOD.