Dnia 1 października rozpoczęła się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”, która trwa do połowy grudnia. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga kuchniaagaty.pl, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi rozwiązaniami na obiad z produktami marki w roli głównej. Na YouTube FRoSTY zobaczymy przepisy na m.in. faszerowaną cukinię, szakszukę z warzywami czy mintaja z salsą mango i frytkami z batatów. Promocja filmów online rozpocznie się 7 października i potrwa do 15 grudnia. Spoty publikowane będą także w pozostałych kanałach społecznościowych marki.
Agata Jędraszczak, szerzej znana jako kuchniaagaty.pl, to pasjonatka gotowania i jedzenia, autorka książek, prowadząca programy „Dieta Agaty” i „ImprezuJemy” na kanale Kuchnia+. Agata gości także w kuchni Dzień Dobry TVN, w której pokazuje widzom, jak szybko i prosto przygotować pyszny posiłek.
Do współpracy zaproszona została ze względu na jej wieloletnią aktywność w blogosferze, szerokie zaufanie ze strony konsumentów oraz zdroworozsądkowe podejście do kuchni i gotowania. Blogerka na swoich kanałach prezentuje głównie przepisy, które nie wymagają długiego przyrządzania, co współgra z przekazami FRoSTY, posiadającej w swojej ofercie cały wachlarz dań gotowych. Marka opatruje swoje produkty hashtagiem #fastgood, co oznacza, że szybkość przygotowania idzie w parze z wysoką jakością produktów.
Za kreację filmów odpowiada Agata Jędraszczak we współpracy z FRoSTĄ oraz za 1 film – Tomasz Pasiut.