13 stycznia ruszyła pierwsza w tym roku kampania promocyjna FRoSTY wspierająca sprzedaż flagowych produktów firmy – Złotych Paluszków Rybnych i bogatej gamy Szpinaków. To kolejna już odsłona reklamy z hasłem przewodnim – 100% naturalnego smaku, podkreślającym naturalność produktów – bez wzmacniaczy, barwników czy dodatkowych aromatów w składzie. Najnowsza odsłona kampanii nawiązuje do wcześniejszych działań promocyjnych marki. Jej bohaterem ponownie został Piotr z FRoSTY. W rozmowie telefonicznej nt. Złotych Paluszków Rybnych i Szpinaków prezentuje politykę marki gwarantującą najwyższą jakość ryb oraz naturalność mrożonek połączoną z prostotą ich przygotowania w domu. To nawiązanie do idei 100% naturalnego smaku, w myśl której FRoSTA, jako pierwsza marka spożywcza w Polsce, usunęła jednocześnie ze wszystkich swoich produktów wzmacniacze smaku, barwniki, aromaty, tłuszcze utwardzone oraz skrobię modyfikowaną. – Od kilku lat konsekwentnie edukujemy konsumentów w zakresie jakości produktów, jakie stosują w kuchni. Nasze kreacje skłaniają do myślenia i pomagają konsumentom podejmować świadome decyzje zakupowe – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY.