Co najmniej tysiąc Polaków dokona oceny najnowszych produktów FRoSTY. To akcja FRoSTERZY, która jest organizowana przez markę już po raz drugi. Nabór do niej właśnie rusza.
Ocenie konsumentów zostaną poddane produkty z serii Ryby z pieca – z sosem brokułowym, włoskim i bordelaise – oraz Zioła mrożone – Bazylia i Czosnek. To jedne z najnowszych propozycji FRoSTY, które ostatnio pojawiły się na rynku.
– Konsumenci to najsurowsi testerzy. Każdego dnia weryfikują jakość i smak naszych produktów, przygotowując na ich bazie posiłki w domowej kuchni – wyjaśnia Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY. – Tak narodził się pomysł na akcję „FRoSTERZY”, która pomoże nam poznać opinie Polaków nt. naszych najnowszych produktów. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiedzieć na oczekiwania klientów.
Aby wziąć udział w testach, wystarczy w dniach 26 stycznia – 8 lutego br. zarejestrować się poprzez specjalną aplikację na Facebooku pn. FRoSTERZY i rozwiązać krótkie zadanie konkursowe. Zaproszenie do udziału w akcji dotyczy osób mieszkających w 26 największych polskich miastach, m.in. w Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Katowicach, Rudzie Śląskiej czy Wrocławiu. Jeszcze w lutym FRoSTA spośród zgłoszonych osób wybierze 1000 FRoSTERÓW, którzy otrzymają 3 zestawy produktów do przetestowania – dla siebie oraz dwójki przyjaciół. Swoją recenzję będą mogli zamieścić na Facebooku za pomocą aplikacji.
To już druga tego typu akcja organizowana przez FRoSTĘ. W poprzedniej, która odbyła się w 2013 r., FRoSTERZY oceniali panierowane produkty z kurczaka FRoSTY.
Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i akcji można znaleźć na stronie profilu Facebook marki: www.facebook.com/frosta.polska, na której dostępna jest aplikacja FRoSTERZY.