FRoSTA doceniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Aktualności

FRoSTA doceniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu

13 kwietnia 2015

 Może zadbajmy o morze” – kampania edukacyjna marki FRoSTA prowadzona we współpracy z MSC – światowym liderem w promowaniu zrównoważonego rybołówstwa – znalazła się wśród działań CSR zaprezentowanych w Raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki.

Celem kampanii „Może zadbajmy o morze” jest promocja wśród konsumentów świadomego wyboru ryb trafiających na nasze talerze. Akcja ruszyła w październiku 2014 r. Mobilna ekspozycja edukacyjna popularyzująca wiedzę o rybach odwiedziła już 4 miasta Polski. Na zwiedzających czekały: interaktywne stoisko, gry i zabawy edukacyjne oraz eksperci, gotowi odpowiedzieć na  pytania dotyczące wyboru ryb i zrównoważonego rybołówstwa.

Działania edukacyjne FRoSTY na rzecz ochrony zasobów mórz i oceanów zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i opisane w najnowszym Raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki” – największym, dorocznym  zestawieniu najważniejszych aktywności biznesu społecznie odpowiedzialnego. Dobra praktyka FRoSTY znalazła się wśród akcji nastawionych na edukację konsumentów. Oprócz FRoSTY, jeszcze tylko 20 działań spośród niemal 700 praktyk zaprezentowanych w tegorocznej edycji Raportu dotyczyło właśnie tego obszaru.

Kampania edukacyjna prowadzona przez FRoSTĘ jest elementem nowej polityki rybnej marki, w ramach której wdrożyła w swoim zakładzie produkcyjnym standardy zrównoważonego rybołówstwa. Dzięki temu FRoSTA, jako jeden z nielicznych producentów na polskim rynku, może poszczycić się niebieskim certyfikatem MSC na opakowaniach wszystkich swoich produktów rybnych gwarantującym, że ryby zostały złowione z poszanowaniem ekosystemu morskiego. Firma na tym jednak nie poprzestaje. Także i w tym roku zamierza kontynuować kampanię „Może zadbajmy o morze” i edukować konsumentów w kolejnych miastach Polski.

Wdrożenie standardów zrównoważonego rybołówstwa to kolejny etap strategii marki FRoSTA, która zakłada wychodzenie naprzeciw nowym trendom konsumenckim. Już w 2011 r. producent wprowadził politykę 100% naturalnego smaku, usuwając z wszystkich produktów wzmacniacze smaku, barwniki i aromaty.