Galaretki nadziewane Fresh&Fruity to kategoria, której jeszcze nie było w portfolio Wawelu. Są doskonałą propozycją dla fanów lekkich kompozycji. To słodka porcja owocowego smaku, który kusi smakiem i wyglądem. Co więcej, jest doskonałą alternatywą dla wyrobów z czekolady w letnie dni. Kolorowe i lekkie – z pewnością zwrócą na siebie uwagę na sklepowej półce.
– Aby dopasowywać się do zmieniających się wymagań naszych konsumentów, kilka razy w roku wprowadzamy do sprzedaży nowe produkty. Dzięki temu miłośnicy marki mogą odkrywać nowe smaki. Stale monitorujemy też trendy na światowym i rodzimym rynku, szukamy inspiracji, analizujemy zachowania i potrzeby konsumenckie. Efektem takich działań jest wzbogacenie oferty Wawelu o nasz najnowszy produkt – galeretki z owocowym nadzienie Fresh&Fruity. Wierzymy, że produkt odniesie sukces ryunkowy, dlatego od razu zdcydowaliśmy się na jego wspoarcie silną kampanią telewizyjną planowaną w maju. – kontynuuje Anna Rieger, Dyrektor Marketingu.
Nowe galaretki nadziewane to 4 owocowe smaki z półpłynnym nadzieniem: Ananasowa i Pomarańczowa z malinowym wnętrzem, Limonkowa i Malinowa z wnętrzem cytrynowym. Każda intensywnie smakuje i bardzo apetycznie wygląda dzięki przeźroczystym opakowaniom typu flowpack, które dodatkowo wpływają na trwałość produktu. Produkty dostępne są w kartonie dedykowanym do sprzedaży na wagę oraz torbach o wadze 280 g i 1 kg.