French Touch w marketach Carrefour

Aktualności

French Touch w marketach Carrefour

Carrefour Polska, po raz czwarty z rzędu, został głównym partnerem French Touch – największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci Carrefour w Polsce, odbywa się akcja handlowa „Odkryj Francji Czar”, w ramach której klienci sieci mogą skorzystać z wielu dedykowanych promocji na francuskie specjały i marki.

W ramach czwartej edycji French Touch, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla miłośników francuskich produktów i marek. W tym roku, od 18 do 30 września w 22 wybranych sklepach sieci (18 hipermarketów oraz 4 supermarkety), klienci mogą skorzystać z wielu promocji zarówno na artykuły spożywcze, jak również na francuską odzież i tekstylia, kosmetyki oraz artykuły dla domu. Akcja handlowa pod hasłem „Odkryj Francji Czar” ma na celu promocję całego asortymentu francuskich produktów w sklepach Carrefour.

W dedykowanym akcji French Touch katalogu handlowym, dostępnym także na stronie internetowej, nie zabrakło znanych francuskich specjałów takich jak: croissanty czy bagietki francuskie, pasztety i inne wyroby mięsne, a także regionalne specjały z ryb i drobiu. Ofertę uzupełniają znane francuskie sery, wędliny i wina produkowane według tradycyjnych francuskich receptur. Osoby zainteresowane francuskim stylem życia będą mogły wybierać również spośród kosmetyków, ubrań oraz tekstyliów domowych francuskich marek dla całej rodziny.

W czwartą edycję akcji French Touch zaangażowało się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku, a także Ambasada Francji i Instytut Francuski w Polsce. Całej kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i trendach. Głównym elementem akcji będzie także gala finałowa French Touch, która odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.