3 września w rezydencji Ambasadora Francji – Pierre’a Buhler’a w Warszawie odbyło się śniadanie prasowe związane z projektem „French Touch”. W tym wydarzeniu uczestniczył Poradnik Handlowca.
– „French Touch” jest piękną inicjatywą mającą promować Francję w Polsce. Ambasada Francji organizuje w dniach od 23 września do 10 października kampanię promocyjną obejmującą całą Polskę. Francja będzie ukazywana poprzez szeroki wachlarz atrakcji, zarówno kulturalnych, jak i turystycznych czy handlowych. W tym okresie, Francja i jej produkty będą prezentowane w licznych instytucjach partnerskich i w galeriach handlowych. Naturalnymi partnerami „French Touch” są oczywiście francuskie firmy ulokowane w Polsce. Znają one dobrze polski kontekst, wiele z nich działa tu już od lat dziewięćdziesiątych. Są one doskonale znane, Polacy na pierwszy rzut oka rozpoznają ich znaki firmowe m.in.: Carrefour, Bonduelle Polska, Grupa Lactalis czy Wyborowa Pernod Ricard. Dzięki nim Polacy wiedzą, co to znaczy „francuski produkt – mówił Pierre Buhler, Ambasador Francji w Polsce.