Zakrojona na szeroką skalę promocja francuskiej kultury i sztuki, połączona z promocją najlepszych francuskich produktów. Tak w skrócie można opisać akcję French Touch, która po raz 6. rozpoczyna się w Polsce.
W lipcu rozpoczyna się pierwszy etap kampanii French Touch, której celem jest zachęcenie Polaków do odkrywania Francji. – To wyjątkowy i trudny dla nas wszystkich czas. Z utęsknieniem czekamy na zniesienie kolejnych ograniczeń i powrót do normalnej rzeczywistości. Dlatego bardziej niż kiedykolwiek mamy ochotę na spotkania przy kawie, wspólne biesiadowanie, wyjście do kina czy teatru – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy akcji French Touch.
Organizatorem akcji French Touch jest agencja Cryptone, wspierana w działaniach przez Ambasadę Francji w Polsce oraz Instytut Francuski. W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 60 partnerów. Organizatorzy French Touch przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową obejmującą 6500 punktów sprzedaży. Od 17 do 31 października będzie można kupić francuskie produkty w promocyjnych cenach i skorzystać z wyjątkowych usług. Dostęp do atrakcyjnych ofert przygotowanych w ramach akcji jest możliwy dzięki mobilnej aplikacji French Touch do ściągnięcia bezpłatnie w App Store i Google Play. Akcja handlowa będzie promowana poprzez kampanię outdoorową, email marketing, kampanię social media oraz magazyn La Belle Vie, który będzie do dostępny bezpłatnie w październiku w Relay, Inmedio, Aelia Duty Free oraz w wersji cyfrowej.
Jak co roku w ramach akcji French Touch odbędzie się uroczyste Show French Touch w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. Organizatorzy donoszą, że wydarzenie odbędzie się w planowanym terminie, czyli 17 października o 19.30. – Głównym tematem tegorocznego show jest „Paris by night”, co oznacza, że zabierzemy widzów w niezwykłą podróż do Paryża, podczas której obejrzą prawdziwy spektakl muzyki, mody i tańca – dodaje Sylwia Sasal.