Wystartował konkurs dedykowany start-upom – Food Innovation Challenge. Podczas tegorocznych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o Nagrodę Główną o wartości 60 tys. zł. Jednak już sam udział umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.
W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby przemysłu spożywczego, postanowiliśmy odkryć i wypromować nieszablonowe pomysły oraz innowacyjne start-upy. Inicjatywa kierowana jest do osób mających koncepcję na unikatowe produkty, technologię lub usługi, które zatrzęsą rynkiem i wyznaczą nowe trendy.
– Ponieważ wiemy, jak cenne w rozwijaniu firmy jest wsparcie marketingowe, już od pierwszej edycji targom WorldFood Poland towarzyszy Konkurs o Złoty Medal, wspierający najciekawsze produkty prezentowane przez wystawców. Teraz wychodzimy z naszą ofertą jeszcze szerzej – nowoutworzona Strefa Innowacji to odpowiedź na potrzeby, jakie aktualnie generuje branża spożywcza i jednocześnie ukłon w stronę przedsiębiorczych osób – zachęca Agnieszka Szpaderska dyrektor Targów. Swoje miejsce znajdą w niej zarówno pomysłodawcy, jak i inwestorzy poszukujący nowatorskich rozwiązań, a połączenie z Międzynarodowymi Targami Żywności i Napojów umożliwi przedsiębiorcom dotarcie do branży i poznanie najważniejszych decydentów z sektora spożywczego. – Taka relacja ułatwia przekroczenie bariery wejścia i otwiera drogę do efektywnej ekspansji na szeroko rozumiany rynek. WorldFood Poland to największe targi żywności o charakterze biznesowym w Polsce, organizowane od 2014 r., gromadzące tysiące profesjonalistów nie tylko z kraju, ale także z zagranicy – podkreśla Andrzej Wojciechowicz, wieloletni ekspert Komisji Europejskiej w obszarze oceny innowacyjnych projektów sektora spożywczego.
Nagroda Główna, zawiera świadczenia o wartości 60 tys. zł, w tym:
• stoisko promocyjne na targach WorldFood Poland w dn. 21-23 kwietnia 2020 r.;
• reklamę w katalogu targowym;
• możliwość prezentacji projektu na scenie głównej;
• promocję na stronie internetowej targów, w dedykowanej zakładce oraz w mediach społecznościowych;
• promocję w newsletterze podsumowującym konkurs, wysyłanym do tysięcy branżowych przedstawicieli;
• wsparcie biznesowe i mentoringowe;
• informację o zwycięskiej innowacji w informacji prasowej.
Wszystkim projektom organizator gwarantuje zwiększenie zasięgów poprzez publikacje newsów na stronie WorldFood Poland oraz w mediach społecznościowych. Co więcej, wybranym konceptom umożliwi się zaprezentowanie swoich produktów/rozwiązań w specjalnie dedykowanej strefie podczas kwietniowych Targów WorldFood Poland 2020.