Program Partnerstwo Biznesowe UNICEF zainaugurowano 20 września w Warszawie. Organizacja wspierająca dzieci na całym świecie wśród swoich partnerów ma wiele znanych, globalnych firm. Wymienić można chociażby Procter & Gamble, którego przedstawicielka – Mariola Mirek brała udział w spotkaniu, a firma była partnerem konferencji. Obok tych światowych koncernów, także rodzime marki wspierają działalność tej organizacji. Należy do nich Nałęczów-Zdrój, który w 2016 roku rozpoczął współpracę, w ramach programów wodnych prowadzonych przez UNICEF. Na spotkaniu reprezentowała go Agata Berndt-Wazelin. – Lepsza znajomość naszej organizacji i jej działalności pozwoli na podejmowanie decyzji o współpracy z UNICEF lub wsparciu akcji kryzysowych prowadzonych przez UNICEF w krajach ogarniętych klęską humanitarną – tłumaczył Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska, zaznaczając, że organizacji zależy na upowszechnieniu informacji wśród firm i stowarzyszeń biznesowych w Polsce. Spotkanie było okazją do poznania przez środowiska biznesowe skali i rodzaju działań istniejącej od 70 lat organizacji.