Flota Biedronki wykorzystywana jako platforma marketingowa

Detal/Hurt

Flota Biedronki wykorzystywana jako platforma marketingowa

14 lipca 2021

Flota transportowa Biedronki, która jest jedną z największych w Polsce, oprócz funkcji logistycznej pełnić będzie jeszcze dodatkową rolę – zostanie największą platformą marketingową posiadającą docelowo ponad 1600 pojazdów z elastycznym systemem nośników reklamowych. Biedronka jest pierwszą siecią handlową w kraju wykorzystującą ten system tak powszechnie.

Obecnie na ulicach największych polskich miast (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław) spotkać można już około 900 pojazdów i naczep dostawczych sieci Biedronka wyposażonych w nowoczesny system ekspozycji materiałów marketingowych

Wprowadzenie takiego narzędzia rynkowego ma służyć nie tylko promowaniu własnych kampanii marketingowych, ale także dać możliwość udostępnienia przestrzeni dla innych kontrahentów lub podmiotów. Pierwszą kampanią, która znalazła się na mobilnych nośnikach była promocja “Ale Tydzień!” Obecnie flota jest wyposażona w dwie kampanie wizerunkowe: lody Marletto oraz Czas na Grill. Nośniki można w razie potrzeby szybko i elastycznie zmieniać np. w związku z konkretnymi świętami czy specjalna ofertą lub daną kampanią reklamową. Taka kompleksowa zmiana promowanej kampanii odbywa się w mniej niż 2 tygodnie.

– Biedronka jako największa sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojej floty elastyczne systemy nośników reklamowych. Będzie to jednocześnie najbardziej rozbudowana platforma tego rodzaju w Polsce, pozwalająca zoptymalizować wykorzystanie przez nas stacjonarnych nośników reklam i dotarcie do szerszego grona odbiorców, do których nie dotrze tradycyjna reklama stacjonarna – mówi Michał Suchecki, Manager ds. Marketingu Operacyjnego w sieci Biedronka.

System logistyczny Biedronki składa się z 16 centrów dystrybucyjnych liczących łącznie ponad 400 tys. m2 powierzchni magazynowej. Sieć liczy ponad 3100 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach na terenie całej Polski.