Finał trzeciej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi

Kampanie

Finał trzeciej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi

11 września 2015

Tego lata ekipa Wyzwania Smaku Pepsi przemierzyła całą Polskę od morza aż po góry! Towarzyszyła także wielu festiwalom. Każdy chętny mógł wziąć udział w tej kultowej akcji i podczas „ślepego testu” smaku wybrać, ten napój typu cola, który bardziej mu smakuje. Od końca czerwca do początku września w zabawie wzięło udział ponad 140 tysięcy osób, a 60% z nich wybrało smak Pepsi!

W niektórych miejscach ekipie towarzyszyła dodatkowa atrakcja – Arena Wyzwania Pepsi. Chętni podejmowali na niej wylosowane wyzwanie, a ponad 100 smartfonów uwieczniało ich dokonania na unikalnym zdjęciu 3D. Przez całe lato prawie 3000 osób w całej Polsce podjęło wyzwanie na Arenie i świetnie się bawiło!

Już po raz trzeci z przyjemnością podsumowujemy tę kultową, wakacyjną akcję w Polsce! W tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 140 tysięcy osób, a 60 % z nich wybrało smak Pepsi! Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w Wyzwaniu Smaku Pepsi i świetną, wspólną zabawę!” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland.

Smak znowu zadecydował!

Dokonywanie wyboru między smakiem Pepsi, a innego napoju typu cola wzbudzało największe zainteresowanie konsumentów. Oba napoje były schładzane do takiej samej temperatury, a następnie przelewano je do dwóch kubeczków ze świeżo otwartych puszek. Osoba biorąca udział w „ślepym teście” smaku, dokonywała wyboru tylko na podstawie smaku i o to w tej zabawie chodziło!

Moc wyzwań na Arenie

Przez całe lato na Arenie Wyzwania Pepsi można było podejmować wyjątkowe wyzwania, jak np. wykonanie widowiskowego podskoku, przybicie „piątki” ze znajomym lub obrócenie się w powietrzu wokół własnej osi. Na pamiątkę śmiałkowie otrzymywali link do zdjęcia 3D, którym mogli się podzielić ze znajomymi w Internecie. Swoje umiejętności na Arenie prezentowali też czołowi tancerze, skejci, mistrzowie w pokazach barmańskich typu flair oraz zawodnicy różnych dyscyplin freestyle, jak np. parkour czy sztuczki z piłkami do kosza.

Od 7 września br. w telewizji można oglądać specjalnie przygotowany spot reklamowy, który podsumowuje świetną zabawę  podczas tegorocznej, trzeciej edycji Wyzwania Smaku Pepsi. Już teraz można się z nim zapoznać klikając w link http://tiny.pl/gmqgv