Finał loterii Hochland „Dzielimy się tym, co dobre”

Producenci

Finał loterii Hochland „Dzielimy się tym, co dobre”

Za nami kameralne, ale bardzo wyjątkowe spotkanie finalistów loterii Hochland „Dzielimy się tym, co dobre”. Czeki o wartości 100 000 zł każdy trafiły w ręce laureatów oraz na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej i jej programu dożywiania dzieci – Pajacyk. Pozwoli to zapewnić aż 25 tysięcy posiłków dla niedożywionych dzieci, a przedstawiciele Hochland Polska już zapowiedzieli, że w kwestii łączenia tego, co przyjemne z tym, co pożyteczne, nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa.

Tegoroczna loteria Hochland „Dzielimy się tym, co dobre” do wspólnej pomocy podopiecznym akcji Pajacyk zaangażowała wszystkich uczestników zabawy. Każdy, kto zarejestrował kod z opakowania promocyjnego na specjalnie udostępnionej stronie internetowej, pomagał tym samym w zrealizowaniu celu charytatywnego. W efekcie czeki o wartości 100 000 zł podczas finału trafiły zarówno do laureatów akcji, jak i na ręce reprezentującej Polską Akcję Humanitarną Pani Anny Zubali. Była ona niezwykle wzruszona tym gestem, który pozwoli ufundować aż 25 tysięcy posiłków dla niedożywionych dzieci w ramach programu Pajacyk.

Podczas prowadzonego spotkania przez Małgorzatę Szulc i Jacka Wyrzykiewicza z firmy Hochland Polska, można było poznać historie laureatów. Opowiadali, co skłoniło ich do udziału w loterii i na co zamierzają przeznaczyć wygraną. Okazało się, że jedna z laureatek zarejestrowała tylko jeden kod z opakowania i to wystarczyło, by wygrała! Odpowiedź, która pojawiała się najczęściej? “Odbieram telefon i nie dowierzam. To się nie dzieje…”. Niesamowita sytuacja, ale i namacalny dowód, że czasem wystarczy jeden krok, by odmienić swoje życie. Zmiana auta, remont mieszkania czy egzotyczna podróż to tylko niektóre z planów, na jakie laureaci zamierzają przeznaczyć swoje nagrody.

Spotkanie w nowej siedzibie Hochland nie mogło oczywiście obyć się bez zwiedzania tego niezwykłego miejsca. Goście mieli okazję zobaczyć mi. in. wyjątkowe przestrzenie, jakimi są Sala Biała i Sala Czarna – stworzone z szacunku do dostawców mleka. W końcu to oni stanowią jedno z kluczowych ogniw działalności Hochland i każdego dnia dokładają swoją cegiełkę do sukcesu całej firmy. Z kolei sale Węgrów i Kaźmierz przywołują ducha miejsc, w których znajdują się fabryki marki. Spokojnie, nie zapomniano także o poczęstunku – oczywiście na bazie serków Hochland. Pyszne sery żółte w plastrach, sery kremowe, czy Hochland Kanapkowy głównie w nowej, czekoladowej wersji na słodko zachwyciły podniebienia uczestników spotkania i same w sobie były dowodem na to, że Hochland naprawdę „dzieli się tym, co dobre” – smakami swoich pysznych produktów. I to na pewno nie ostatni raz.