Parasolowa akcja marek Hochland i Almette „Lato ma smak! Od morza do Tatr” zakończyła się w ubiegły weekend eventem w Rewalu. W specjalnie stworzonej strefie dla gości przygotowano samplingi produktowe, atrakcyjne konkursy i ciekawe animacje dla dzieci. Był też czas na chillout na leżakach, a wieczorem wystąpił firmowy band Hochland – rockowa formacja Black Sapal.
Na akcję „Lato ma smak! Od morza do Tatr” składały się zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get, w tym okulary przeciwsłoneczne, torby materiałowe czy piłki plażowe oraz event nad morzem.
– Bardzo się cieszymy, że nasza akcja! Od morza do Tatr” cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, a kończący ją event w Rewalu pokazał nam, że dobrej zabawy, pysznych przekąsek i świetnej muzyki nigdy dość. Dlatego już dziś szykujemy wyjątkowe atrakcje na kolejne lato – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.
źródło: Hochland Polska
oprac.: red.