Familijne z nową komunikacją na outdoorze

Producenci

Familijne z nową komunikacją na outdoorze

09 czerwca 2021

Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze spotów telewizyjnych, w realną przestrzeń największych polskich miast. Gdzie te wafelki? Na citylightach i billboardach!

Kampania outdoorowa, realizowana w największych aglomeracjach miejskich w Polsce, potrwa do końca czerwca. Przekaz kilkunastu różnych kreacji reklamowych nawiązuje do lokalnej specyfiki każdego z miast i przywołuje ich najbardziej charakterystyczne symbole (m.in. wrocławskie krasnale, Smoka Wawelskiego, warszawską Syrenkę czy poznańskie koziołki). W humorystycznej i rymowanej narracji marka Familijne zachęca do zabawy w poszukiwanie ulubionych wafelków, stawiając pytanie „Gdzie się podziały wafelki (w twoim mieście)”? Dodatkowym elementem, komunikowanym podczas kampanii, jest znak Colian Polska Firma Rodzinna.

Lekki przekaz i komiksowa estetyka dodają marce świeżości i idealnie trafiają w oczekiwania młodszej grupy konsumentów. Jest zabawnie, z przymrużeniem oka i bardzo Familijnie. Mus zobaczyć… także w telewizji i internecie.