Familijne, najbardziej rodzinna marka wafli i ciastek w Polsce, szczególnie w miesiącach letnich zrealizuje szereg działań skoncentrowanych w miejscu sprzedaży.
Marka Familijne postanowiła być bliżej osób robiących zakupy. Postawiła na aktywności marketingowe w placówkach handlowych, które będą realizowane przez całe wakacje. Zaplanowane działania obejmą kanały handlu zorganizowanego, jak i niezależnego.
Wafle marki Familijne uzyskają intensywne wsparcie w wybranych punktach sprzedaży. Przewidziano aktywną sprzedaż przykasową, dodatkowe ekspozycje paletowe, na końcówkach regałów i na stojakach. Zaplanowano prezentacje oferty promocyjnej na bilbordach promocyjnych sklepów, plakatach, naklejkach podłogowych oraz w gazetkach handlowych. Promocje produktowe będą również komunikowane w spotach TV i na stronach WWW niektórych sieci handlu zorganizowanego.
Materiały informacyjno-promocyjne, dla uzyskania spójnego przekazu komunikacyjnego, będą bazowały na module reklamowym nawiązującym do motywów wakacyjno-gofrowych.