Faktoria Win  ma już 3000 sklepów w całej Polsce

Aktualności

Faktoria Win ma już 3000 sklepów w całej Polsce

28 kwietnia 2015

Faktoria Win, należąca do Grupy Eurocash S.A. nie zwalnia tempa, o czym świadczyć może 3000 sklep otwarty przez firmę w połowie kwietnia.

W maju ubiegłego roku Faktoria Win świętowała otwarcie 500 – go sklepu, który zdecydował się sprzedawać wino za pośrednictwem półki, stworzonej przez zespół ekspertów marki. Po trzech miesiącach sklepów oznaczonych charakterystycznym semaforem marki było już 1000. Faktoria nie zwolniła tempa ekspansji i dwa tygodnie temu, otworzyła 3000 sklep z dwoma półkami o pojemności 120 butelek wina.

Wraz z rozwojem Faktorii Win rośnie cała kategoria win w małych i średnich sklepach, czego dowód znaleźć można w najnowszych badaniach przeprowadzonych przez firmę Nielsen. Wyniki badań pokazują, że w skali roku kategoria win stołowych, sprzedawanych w sklepach o powierzchni poniżej 300 metrów kwadratowych zanotowała 10 % wzrostu. W tym samym czasie wzrost kategorii w sklepach powyżej 300 metrów kwadratowych był zdecydowanie mniejszy i osiągnął 4,2%.

– To, że nasz produkt spotkał się z tak dużym zrozumieniem i zaufaniem wśród właścicieli sklepów utwierdza nas w przekonaniu, że kategoria wina w Polsce to bardzo wartościowy rynek, na którym chcemy być obecni i który chcemy budować – podsumował Michał Groniewski, Dyrektor Marketingu Eurocash S.A.