„Extra Szkolna Stołówka” z marką Delma

Kampanie

„Extra Szkolna Stołówka” z marką Delma

26 sierpnia 2019

Od 19 sierpnia trwa 3. edycja ogólnopolskiego programu „Extra Szkolna Stołówka”, którego inicjatorem jest marka Delma. Dzięki niemu 3 szkoły mogą wygrać remont stołówki o wartości 20 tys. zł każdy, a konsumenci codziennie mają szansę na zdobycie 300 zł na wyprawkę szkolną. Akcja potrwa do 21 października.

Aby szkoła mogła wziąć udział w programie i mieć szansę na wygranie remontu, musi zostać zgłoszona na stronie www.extrastolowki.pl. W czasie trwania programu aż 3 placówki zdobędą 20 tys. złotych, które przeznaczą na prace remontowe. Zwycięska szkoła będzie wybierana co 3 tygodnie. Co więcej, marka Delma doceni także konsumentów, którzy wezmą udział w aktywacji. Każdy, kto kupi produkt marki Delma, zarejestruje paragon na www.extrastolowki.pl i odpowie na pytanie konkursowe, może wygrać 300 zł na wyprawkę szkolną. Zwycięzcy będą wybierani każdego dnia.

Program „Extra Szkolna Stołówka” już na trwałe wpisał się w strategię działań i plany komunikacyjne marki Delma. Tegoroczna edycja programu „Extra Szkolna Stołówka” to już bowiem jego trzecia odsłona. Dotychczas wzięło w nim udział ponad 850 szkół, a wyremontowanych zostało aż 10 szkolnych stołówek.

– Widząc efekty realizowanego co roku programu „Extra Szkolna Stołówka” oraz zainteresowanie i zaangażowanie konsumentów, chcemy go kontynuować. Dzięki niemu możemy realnie wpływać na poprawę warunków, w jakich dzieci w polskich szkołach spożywają codzienne posiłki. Wierzymy, że wyremontowana przestrzeń, w której gości atmosfera rodzinnego zasiadania do stołu, sprawia, że uczniowie chętnie w niej przebywają i jedzą. Takie rezultaty potwierdzają dwie dotychczasowe edycje programu marki Delma – mówi Alicja Strójwąs, Category Manager w firmie Upfield.