Wiedza o lokalnym rynku, w tym dane demograficzne, rankingi najlepiej sprzedających się produktów i podgląd gazetek konkurencji, najszybsza na rynku, „ucząca się” użytkownika wyszukiwarka towarów, inteligentne listy zakupowe, informacje o kampaniach telewizyjnych największych producentów FMCG czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z interaktywnej gazetki promocyjnej – to tylko niektóre z funkcjonalności na nowej platformie eurocash.pl, w którą Grupa Eurocash zainwestowała 15 mln zł.
Eurocash Dystrybucja to część Grupy Eurocash odpowiedzialna za aktywną dystrybucję. Od lat konsekwentnie inwestuje w eCommerce i oferuje swoim Klientom znacznie więcej niż dostawę towarów. Kanały elektroniczne Eurocash Dystrybucja generują obecnie 3 mld zł obrotu rocznie, co zapewnia im pozycję lidera sprzedaży eCommerce w branży.
Od 24 września klienci ECD będą mogli korzystać z eurocash.pl – innowacyjnej i unikalnej w skali całej branży platformy B2B. Znajdują się w niej funkcjonalności, które pozwalają w efektywny sposób zarządzać sklepem i podejmować trafne decyzje biznesowe. To bardzo proste i intuicyjnie w obsłudze narzędzie, dzięki któremu niezależni detaliści mogą skutecznie konkurować z handlem zorganizowanym.
Platforma eurocash.pl będzie dostępna w trzech wersjach: online, cloud i mobile. W przyszłości planowane jest udostępnienie narzędzia klientom pozostałych jednostek biznesowych Grupy Eurocash.
Najważniejsze funkcjonalności eurocash.pl to:
• Moduł „W Twojej okolicy” – dostęp do bazy wiedzy o lokalnym rynku. Dane demograficzne, zwyczaje zakupowe, rankingi najlepiej sprzedających się produktów czy podgląd gazetek konkurencji to informacje, które wspierają w podejmowaniu trafnych decyzji zakupowych
• Inteligentna, najszybsza na rynku wyszukiwarka – „uczy” się klienta, zapamiętuje i podpowiada właściwe hasła, ignoruje błędy.
• Listy zakupowe – podpowiadają najczęściej zamawiane produkty i przypominają o tych dawno nie wybieranych.
• Sekcja Wiem Więcej – dostęp do m.in. wiedzy ekspertów, nowości i trendów rynkowych.
• Produkty w TV – informacje o telewizyjnych kampaniach reklamowych, planowanych przez producentów.
• Dostęp do bieżącego budżetu zakupowego i wgląd w indywidualny system rabatowy
• Składanie i śledzenie reklamacji w systemie 24/7
• Aukcje – pozwalają na licytowanie produktów w wyjątkowych cenach.
Bardzo cenioną przez użytkowników cechą eurocash.pl jest komunikacja multikanałowa. System wykorzystuje takie metody komunikacji jak powiadomienia „push” (wysyłane przez aplikację mobilną i web), czat, SMS oraz e-mail. Dzięki temu ważne informacje docierają do klientów bez zwłoki bez względu na to czy w danym momencie są online.