Eti wchodzi na polski rynek

Aktualności

Eti wchodzi na polski rynek

30 stycznia 2018

Turecki lider w segmencie słodyczy ogłosił wejście na Polski rynek. Producent czekoladek, herbatników, ciast oraz słonych przekąsek, który wygenerował w zeszłym roku 1,3 miliarda euro przychodu ze sprzedaży, znajduje się wśród 100 największych przedsiębiorstw w Turcji. W pierwszym roku obecności w Polsce ETi planuje inwestycje wielkości kilku milionów euro. Firma posiada w swojej ofercie 300 różnych produktów, skupionych pod szyldem 45 marek, które produkowane są w 8 fabrykach.

Szefem Eti w Polsce została Aleksandra Chrzanowska, która pracowała m.in. dla Marsa, PZ Cussons oraz PepsiCo. Pierwsze produkty pojawią się na polskich półkach w drugim kwartale 2018 r. Będą to m.in. batony czekoladowe, ciastka, herbatniki, słone przekąski i wyroby dla dzieci. Produkty będą sprowadzane z Turcji (7 fabryk) oraz z fabryki w Rumunii. Eti w portfolio ma 300 produktów pod 45 markami, które eksportuje do 40 krajów.

Fot. Pixabay