Ekologiczne torby reklamowe – jakie mają zalety?

Aktualności

Ekologiczne torby reklamowe – jakie mają zalety?

03 czerwca 2022

Jedną z najlepszych i trwałych nośników naszego brandu są torby reklamowe. Chociaż plastikowe reklamówki czy jednorazówki są tanie w produkcji, to charakteryzują się słabą trwałością i nie są ekologiczne. Inaczej wygląda sytuacja z produktami wielokrotnego użytku – trafiają one do szerokiego grona odbiorców i wpisują się w proekologiczne standardy.

Torba ekologiczna z własnym nadrukiem – na każdą okazję?

Chcesz spopularyzować swoją markę na targach branżowych lub zdobyć nowych klientów na swoje usługi? Niezależnie od tego, co planujesz, musisz mieć odpowiednie gadżety reklamowe. Dobrym rozwiązaniem są torby bawełniane z nadrukiem logo firmy – mogą być wielokrotnie używane, są trwałe, uniwersalne i użyteczne. Stanowią doskonały wybór na każdą okazję. Wystarczy umieścić na nich swoje logo i nazwę firmy, a będą służyć jako doskonałe narzędzie reklamowe przez wiele lat.

Dlaczego warto wybrać ekologiczne torby?

Obecnie coraz więcej osób jest wrażliwych na kwestie ekologii i środowiska. Klienci oceniają interesujące ich firmy pod kątem przyjaznego dla natury podejścia do biznesu i są w stanie zrezygnować z marek, które nie wykazują działań proekologicznych.

Jedną z najprostszych rzeczy, jaką można zrobić, by promować zielony tryb życia, jest zamiana plastikowych siatek na materiałowe lub papierowe torby reklamowe. W ten łatwy sposób firma zyskuje kolejne grono sympatyków, a do tego, niskim kosztem, promuje swoją markę. Dodatkowo wspiera się rozwój gospodarki, decydując się na zamówienie toreb reklamowych z polskiej firmy Tampogadzet.pl.

Bawełniana torba z nadrukiem

Zalety torby reklamowej z papieru

Oprócz tego, że torby papierowe są bardziej ekologiczne od plastikowych, to są przede wszystkim trwałe i nadają się do wielokrotnego użycia, co pozytywnie przekłada się na kwestie ekonomiczne. Warto obalić mit, że papier jest słabym tworzywem i że taki gadżet należy go wyrzucić po jednym użyciu. Wręcz przeciwnie! Obecnie produkowane torby papierowe są bardzo wytrzymałe i doskonale się nadają, chociażby do przenoszenia zakupów do domu. Taki produkt może posłużyć nam przez długi czas.

Co jeszcze przemawia za papierowymi torbami reklamowymi? Można wskazać na:

  • niski koszt produkcji i zakupu,
  • możliwość pełnego recyklingu,
  • wytrzymałość, co z kolei pozwala na wielokrotne użycie gadżetu,
  • szerokie zastosowanie,
  • ogromne możliwości w zakresie nadrukowania firmowego logotypu.

Torby reklamowe z papieru – dla jakich branż?

Zaletą torb z papieru, o której nie wspomnieliśmy, jest jej uniwersalność. Oznacza to, że każda firma może skorzystać z takiego gadżetu reklamowego, by promować swój biznes. W jakich branżach jest najczęściej  praktykowana torba reklamowa?

Przede wszystkim w sklepach odzieżowych, spożywczych, obuwniczych, kosmetycznych czy w prywatnych placówkach medycznych, choć coraz częściej trafiają też np. do firm, które wyspecjalizowały się w dostarczaniu jedzenia na wynos.

Jest to także rewelacyjny gadżet dla wielu instytucji naukowych takich jak uczelnie, szkoły, teatry czy muzea. Ponadto torby, które mają prostą grafikę, mogą stanowić atrakcyjną reklamę dla różnych sektorów przemysłu artystycznego.

Ekologiczne torby reklamowe niosą za sobą ogrom zalet. Nie tylko Twoja firma zyskuje niskopłatną promocję, ale również zdobywasz sympatie grupy docelowej. Ekologia jest modna i zdecydowanie warto podążać tym trendem!

*artykuł zewnętrzny*