Echo Polska Properties, właściciel i zarządca centrów handlowych w Polsce, oficjalnie poinformowało o zmianie swojej marki. Od 6 czerwca firma będzie posługiwała się wyłącznie nazwą EPP. Tym samym kończy się trwający blisko osiem miesięcy proces rebrandingu zapoczątkowany we wrześniu 2017 r. wprowadzeniem nowego logotypu.
EPP powstało w styczniu 2016 r. na mocy umowy zawartej przez południowoafrykański fundusz Redefine Properties i Echo Investment, jako pierwsza w Polsce spółka inwestycyjna działająca według formuły REIT, skoncentrowana na nieruchomościach komercyjnych w Polsce.
Firma EPP dynamicznie rozwija się konsekwentnie realizując długofalową strategię konsolidacji rynku handlowego w Polsce. W grudniu 2017 r. spółka przeprowadziła jedną z największych transakcji w historii polskiego rynku nieruchomości komercyjnych, w ramach której przejęła 12 centrów i parków handlowych portfolio M1 o wartości 692 mln euro. Przejęcie zostało podzielone na trzy transze, z których pierwsza została sfinalizowana w styczniu br., a finalizacja kolejnych planowana jest na czerwiec 2019 r. i czerwiec 2020 r. Po zamknięciu transakcji w portfolio EPP znajdować się będzie co najmniej 27 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu brutto wynoszącej prawie 1 mln mkw.