E.Leclerc z nowym formatem gazetek reklamowych

Aktualności

E.Leclerc z nowym formatem gazetek reklamowych

17 stycznia 2018

Z początkiem 2018 r. grupa sklepów E.Leclerc wprowadza nową identyfikację graficzną do swoich katalogów oraz do innych kanałów komunikacji wizualnej. Oprócz zmiany formy gazetek na bardziej nowoczesną, pojawią się w nich dodatkowe treści poradnikowe. Motywem przewodnim gazetek będzie hasło „bez liku”.

W nowej identyfikacji wizualnej marki E.Leclerc dominować będzie biel połączona z minimalistycznymi elementami graficznymi w kolorze czarnym. Nowe formy przybiorą zarówno materiały OOH, reklama indoorowa, jak i katalogi. Główną rolę w gazetkach odegra ekspozycja produktów, których rozłożenie na stronach będzie miało swobodny charakter. Połączenie luźnego sposobu prezentacji zdjęć z rysunkami w stylu retro ma stanowić dynamiczną i atrakcyjną dla konsumentów formę.

Oprócz zmian w szacie graficznej, w nowych materiałach reklamowych E.Leclerc znajdą się także dodatkowe treści poradnikowe. Specjalnie w tym celu stworzono E.ksperta, który będzie prezentował czytelnikom krótkie wskazówki dotyczące kulinariów, sztuki wystroju wnętrz czy porad zdrowotnych.

– Zanim wprowadziliśmy zmiany do naszych katalogów, zapytaliśmy o opinię konsumentów. Z badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez instytut ARC Rynek i Opinia wynika, że osoby, które szukają informacji o produktach w gazetkach, doceniły naszą propozycję jako atrakcyjną i nowoczesną. Wierzymy, że nowa forma i dodatkowe treści spodobają się naszym stałym i potencjalnym klientom – powiedziała Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor Handlowy E.Leclerc.

Motywem przewodnim nowej platformy komunikacji E.Leclerc będzie hasło „bez liku”. Oznacza ono nieograniczone możliwości i nawiązuje do konsekwentnej strategii marki, którą jest proponowanie klientom szerokiego asortymentu w sklepach w całej Polsce.