14 marca br. w Gamma Factory w zabytkowych wnętrzach dawnej fabryki serów Serwar przy ul Hożej 51 w Warszawie odbędzie się konferencja TNS Polska odkrywająca tajniki zachowania nabywcy w punkcie sprzedaży: Happy shoppers spend more. Poradnik Handlowca jest głównym patronem branżowym.
Konferencja ta, to doskonała okazja na zderzenie mitów funkcjonujących w obszarze zachowań nabywców w sklepie z rzeczywistością rynkową i odkrycie ścieżek wzrostu sprzedaży.
Zapraszamy zarówno producentów – przedstawicieli działów sprzedaży, trade marketingu, marketingu, działów badań/shopper insights – jak i detalistów, reprezentujących szeroki przekrój rynku.
– W ciągu pół dnia rozprawimy się z szeregiem mitów funkcjonujących w odniesieniu do badań shopperowych, postaramy się uporządkować Państwa myślenie o tego typu projektach, a także pokażemy dwoistość patrzenia na świat in-store – perspektywę marketerów/sales’ów i shopperów, czasem podobną a czasem jakże bardzo od siebie odległą – mówi Marcin Sznajder, Associate Director Retail & Shopper TNS Polska