Szkoła Główna Handlowa w Warszawie 18 listopada br. organizuje Dzień Przedsiębiorczości Rodzinnej. Konferencja wpisuje się w obchody Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Organizatorzy chcą zwrócić uwagę na specyfikę, determinanty i znaczenie tego rodzaju przedsiębiorczości. Zaproszeni goście opowiedzą m.in. o kreowaniu marki firmy rodzinnej, twórczym wykorzystywaniu pasji i trendów, ekspansji zagranicznej. Uczestnikami wydarzenia będą przedstawiciele świata nauki, przedstawiciele władz krajowych i samorządowych, przedstawiciele sektora otoczenia biznesu (m.in. Inicjatywa Firm Rodzinnych, Związek Rzemiosła Polskiego), ale przede wszystkim przedstawiciele firm rodzinnych. Ci ostatni zaprezentują swoje doświadczenia związane z tworzeniem rodzinnego biznesu, a także przedstawią swój pogląd na temat funkcjonowania systemu wspierania przedsiębiorczości rodzinnej oraz rekomendacje dotyczące sposobów usprawniania tego systemu. „Poradnik Handlowca” jest patronem medialnym tego wydarzenia.