W branży FMCG, opartej na szybko rotujących produktach i złożonych łańcuchach dostaw, dystrybutorzy produktów mrożonych odgrywają ważną rolę. To dzięki ich zaangażowaniu, elastyczności i znajomości rynku możliwe jest skuteczne dotarcie z produktami do finalnych odbiorców detalicznych. Budowanie trwałych, partnerskich relacji z dystrybutorami to dziś nie tylko element strategii sprzedażowej, lecz także inwestycja w stabilność, rozwój i jakość.
Na początku czerwca br. partnerzy biznesowi FRoSTY odwiedzili zakład produkcyjny w Bobenheim- Roxheim w Niemczech. Gościom towarzyszył zarząd firmy.
Program wizyty obejmował m.in. zwiedzanie niemieckiej fabryki. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję do zapoznania się z całym procesem produkcyjnym, kulturą organizacyjną firmy, a także mogli zobaczyć, jak powstają produkty mrożone, które za pośrednictwem ich firm trafiają do polskich konsumentów.
Szczególnym punktem programu była wycieczka na okoliczne pola, z których FRoSTA pozyskuje świeży szpinak oraz aromatyczne zioła. Uczestnicy mogli zapoznać się z praktykami rolniczymi, jakie stosują lokalni dostawcy.
– Goście byli pod wrażeniem standardów jakości, zastosowanej technologii i dbałości o każdy etap procesu produkcyjnego. Liczymy, że wspólne zwiedzanie fabryki i jej urokliwych okolic oraz wartościowe rozmowy z zarządem na temat przyszłości branży spożywczej i gastronomicznej wzmocnią naszą wspaniałą współpracę, a jednocześnie pozwolą na dalszy rozwój marek FRoSTA i FRoSTA Foodservice na polskim rynku – powiedział Paweł Wojciechowski, Dyrektor Handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.
Wizyta w Bobenheim-Roxheim pozwoliła uczestnikom nie tylko poszerzyć wiedzę o marce, ale także nawiązać i pogłębić relacje biznesowe w atmosferze otwartości i profesjonalizmu.
źródło: Poradnik Handlowca