Ekspansja sieci Piotr i Paweł w roku 2015, dzięki otwarciu 19 placówek, była najbardziej dynamiczna w 25-letniej historii polskiej sieci. Supermarkety umocniły swoją pozycję w strategicznych dla nich aglomeracjach: warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej i łódzkiej. Blisko 7%-owa dynamika obrotu ostatniego kwartału, mimo rosnącej w tym okresie deflacji cen żywności, pozwoliła osiągnąć poziom przychodów rocznych na poziomie 2.123 mld zł, co oznacza wzrost o 4,4% w stosunku do roku poprzedniego.
W ostatnich miesiącach roku 2015 uruchomiony został również pilotaż nowego konceptu sklepu „Piotr i Paweł Market”. Testowany format oferowany jest franczyzobiorcom posiadającym lokale o mniejszej powierzchni niż standardowe supermarkety Piotr i Paweł.
Od ub.r., doświadczeni kierownicy sklepów, zainteresowani prowadzeniem własnego biznesu, biorą udział w unikatowym na rynku pracy programie rozwojowym „Mój sklep”. Rozbudowany system szkoleń oraz wsparcie finansowe umożliwia menadżerom Piotra i Pawła stać się niezależnym właścicielami prowadzonych supermarketów.
Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu, licząca obecnie 134 sklepy. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2.123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4%.
W roku 2016 Sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 20 placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. Zgodnie z trendami zachodzącymi na rynku i oczekiwaniami konsumentów, Piotr i Paweł planuje nadal rozwijać swoje kompetencje w obszarze produktów świeżych, funkcjonalnych, asortymentu bio oraz zdrowych dań gotowych. Planowane są również udogodnienia technologiczne, które mają na celu ułatwianie zakupów w supermarketach oraz sklepach internetowych.