Dynamiczna ekspansja sieci Carrefour Express

Aktualności

Dynamiczna ekspansja sieci Carrefour Express

Carrefour kontynuuje dynamiczny rozwój sklepów w formacie convenience. Sieć rozpoczęła pierwszy miesiąc 2020 r. z mocnym akcentem otwierając w stolicy aż 4 sklepy franczyzowe jednego dnia. Łącznie od początku roku Carrefour otworzył 10 sklepów w formacie franczyzowym i planuje nowe otwarcia.
Sklepy convenience to obecnie najdynamiczniej rozwijający się format tradycyjny na polskim rynku. Klienci, którzy mają coraz mniej czasu, chcą zrobić szybkie zakupy i znaleźć produkty wysokiej jakości, przemieszczając się do pracy lub wracając z niej do domu. Carrefour, dostrzegając te trendy, dynamicznie inwestuje w rozwój najmniejszych sklepów we współpracy z małymi i średnimi polskimi przedsiębiorcami.
– Pod szyldem Carrefour w Polsce działa już ponad 650 sklepów osiedlowych prowadzonych przez naszych franczyzobiorców w trzech różnych formatach. W 2019 r. otworzyliśmy ponad 100 nowych sklepów na terenie całego kraju – mówi Michał Florkiewicz, Dyrektor ds. sklepów convenience Carrefour Polska. Rok 2020 zapowiada się dla nas równie intensywnie. W ubiegłym miesiącu otworzyliśmy aż 4 sklepy franczyzowe w Warszawie jednego dnia, co potwierdza duże zainteresowane franczyzą oferowaną przez Carrefour. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy tego roku otworzyliśmy już 10 sklepów. Szczególnie dynamicznie rozwijamy format pomarańczowy przeznaczony do dużych miast, a także naszą ofertę dla właścicieli stacji paliw – dodaje Florkiewicz.
Nowe sklepy w Warszawie zostały otwarte w następujących lokalizacjach: Górskiego, Płocka, Rembielińska, Bełska.