Dwie stacje paliw Intermarché w Zielonej Górze już otwarte

Detal/Hurt

Dwie stacje paliw Intermarché w Zielonej Górze już otwarte

03 czerwca 2024

W ostatnim tygodniu maja 2024 roku Intermarché uruchomiło dwie stacje paliw. Łącznie w Polsce funkcjonuje już 70 stacji paliw sieci. Nowe placówki zlokalizowane są w Zielonej Górze, przy niedawno otwartych supermarketach.

W ciągu trzech miesięcy sieć Intermarché otworzyła trzy nowe punkty sprzedaży w Zielonej Górze. Teraz dołączają do tego dwie stacje paliw – jedna przy Szosie Kisielińskiej, druga przy ul. Batorego. Właścicielem wszystkich sklepów i stacji paliw jest Marcin Rusiniak, przedsiębiorca Grupy Muszkieterów, który rozwija markę w mieście.

Stacje w Zielonej Górze zapewniają swoim klientom dostęp do paliw oraz szeroką gamę produktów w ofercie sklepowej. Funkcjonować będą zgodnie z najnowszymi wymogami związanymi z ochroną środowiska, takimi jak: odsysanie oparów podczas tankowania samochodu (VRS), pełna hermetyzacja podczas dostaw paliw oraz monitorowanie wycieków ze zbiornika. Na stacji przy Szosie Kisielińskiej kierowcy zatankują benzynę Pb 95, Pb 98 oraz olej napędowy, a także gaz LPG, natomiast przy ul. Batorego benzynę Pb 95 i olej napędowy.

Nowo otwarte stacje paliw są czynne przez 7 dni w tygodniu, w godzinach 6-22. Klienci, oprócz zakupu paliw, mogą skorzystać z oferty sklepików funkcjonujących przy stacjach obejmujących zarówno artykuły spożywcze, przemysłowe, jak i akcesoria motoryzacyjne.

– Otwarcie trzech supermarketów i dwóch stacji paliw Intermarché w Zielonej Górze to cel, który został właśnie osiągnięty. Nie ukrywam, że to powód do ogromnej radości i sukces, który jest zasługą wielu zaangażowanych osób – pracowników, dostawców, partnerów i  menadżerów centrali. Bez bliskiej współpracy nie byłoby to możliwe. Dziękuję – mówi Marcin Rusiniak, właściciel sklepów i stacji paliw Intermarché w Zielonej Górze.

Punkty w Zielonej Górze są kolejnymi stacjami sieci, które funkcjonują w nowym koncepcie wizualnym obejmującym otok wiaty, obudowę słupów, pylon cenowy i otok budynku sklepiku. Model bazuje na podstawowych barwach Grupy Muszkieterów − czarnym i czerwonym, z dodatkiem bieli, które zastąpiły dotychczasowe szarości.

źródło: Grupa Muszkieterów
oprac.: red.