„Dumni z tego, co nasze” – specjały kuchni polskiej w Biedronce

Aktualności

„Dumni z tego, co nasze” – specjały kuchni polskiej w Biedronce

Od 18 stycznia Biedronka rusza ze specjalną ofertą produktów kuchni polskiej. Pod hasłem „Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska” na półkach sklepów sieci klienci znajdą szeroki wybór produktów typowych dla polskiej kuchni, a w folderze tradycyjne przepisy.

Oferta Biedronki podkreślać będzie także bogactwo smaków charakterystycznych dla poszczególnych regionów kraju. Dzięki skali sieci, liczącej ponad 2820 sklepów, klienci w całej Polsce będą mogli skosztować wiodących produktów lokalnych. 

Nowej ofercie Biedronki przyświeca filozofia, zgodnie z którą Polacy są dumni z polskiej tradycji kulinarnej. Takie podejście stało się inspiracją do sięgnięcia po przepisy Lucyny Ćwierczakiewiczowej, która na przełomie XIX i XX w. wydawała książki kucharskie, w tym popularny poradnik „365 obiadów”. Według sprawdzonych przepisów Lucyny Ćwierczakiewiczowej, zaprezentowanych w folderze Biedronki, będzie można przygotować np. befsztyk staropolski z użyciem steków minutowych z udźca wołowego i mrożonych borowików.

Współpraca z polskimi dostawcami i budowanie z nimi długoterminowych partnerstw jest jednym z filarów strategii Biedronki. Aktualnie sieć współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi, wśród których są zarówno dobrze znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Dzięki tej współpracy w 2017 r. 92 proc. spośród wszystkich produktów w ofercie Biedronki pochodziło od krajowych dostawców.

Nowa oferta zbiegła się w czasie ze słowami premiera Mateusza Morawieckiego, który zaapelował do sieci handlowych o organizowanie polskich tygodni przynajmniej raz w miesiącu.