Drogerie Natura rozwijają projekt Smart Remodelingów

Aktualności

Drogerie Natura rozwijają projekt Smart Remodelingów

21 lipca 2017

Drogerie Natura, jedna z największych polskich sieci drogeryjnych, intensywnie rozwijają rozpoczęty w 2017 roku projekt Smart Remodelingów, które obejmują coraz więcej placówek w całej Polsce. Realizowane działania mają na celu modernizację drogerii pod kątem dopasowania ich do nowej identyfikacji wizualnej, renowację wnętrz i wprowadzenie nawigacji po kategoriach produktowych.

Misją sieci Natura jest bycie jak najbliżej klientów, dlatego poza starannym doborem lokalizacji, powierzchni sklepowej i asortymentu, a także dbaniem o podnoszenie kompetencji personelu, firma stale modernizuje wystrój drogerii. Zainicjowany na  początku roku program Smart Remodelingów stopniowo obejmuje kolejne placówki w całej Polsce. W ciągu pierwszego półrocza Natura zmodernizowała 60 drogerii.

Remodelingi mają na celu dopasowanie przestrzeni drogerii do potrzeb klientów

i ułatwienie im sprawnego poruszania się w jej wnętrzu. Nowe, przejrzyste oznakowanie działów, liczne banery informacyjne i wyraziste, kontrastujące kolory zapewniają szybkie dotarcie do poszukiwanych kosmetyków. Wyraźny podział na cztery główne strefy – włosy, makijaż, pielęgnacja i perfumeria – znacznie ułatwia orientację w asortymencie drogerii i skraca czas zakupów.  

Cztery strefy wyznaczają najważniejsze kompetencje Natury, stawiamy na nie bardziej niż na pozostałe kategorie. Wprowadzenie tego rozwiązania było poparte wynikami przeprowadzonych przez nas badań. Zależy nam na tym, aby klient nie czuł się zagubiony i wiedział, gdzie w szybkim czasie może znaleźć konkretne artykuły, których poszukuje. Jednolitą identyfikację wizualną wprowadzamy w nowych placówkach oraz w ramach tzw. Smart Remodelingów, które trwają w drogerii średnio trzy noce, nie powodując zamknięcia lokalu dla Klientów – mówi Monika Nowakowska, wiceprezes ds. Commercial w Natura Sp. z o.o.

Dodatkowo, wprowadzono również nowoczesną identyfikację wizualną, która odświeża wygląd punktów sprzedażowych i materiałów POS. Uproszczona została paleta barw – dominują jasne szarości, biele i energetyzujące zielenie, które podkreślają przestronność wnętrz. W każdej drogerii w trakcie renowacji instalowane jest nowe oświetlenie, indywidualnie dobierane do potrzeb lokalowych, aby zapewnić odpowiednią prezentację produktów, lepiej oddającą ich naturalny kolor.

Natura posiada blisko 300 drogerii w całej Polsce i stale się rozwija.

W 2017 r. otworzyła cztery nowe punkty.