Dynamicznie rośnie liczba nowych salonów Drogerii Natura. Sieć obecnie liczy 265 punktów, a do końca roku planowane jest otwarcie 8 nowych punktów, m.in. w Łodzi i Warszawie. Nowe salony powstają zarówno w centrach handlowych, jak i wolnostojących lokalach, w większych miastach oraz w mniejszych miejscowościach.
Tak intensywny rozwój jest efektem przejęcia – w sierpniu ubiegłego roku – Sieci Drogerii Natura przez spółkę CEPD należącą do Grupy Pelion. Spółka prowadzi negocjacje w zakresie wynajmu powierzchni dla lokalizacji sklepów własnych, a także rozwija pakiet wsparcia marketingowego skierowany do inwestorów zainteresowanych opcją współpracy w systemie agencyjnym. Firma zaprasza do rozmów dotyczących współpracy partnerów biznesowych posiadających doświadczenie na rynku detalicznym.
– Wiemy, że Polacy cenią rodzime marki, dlatego bardzo dbamy o jakość dostępnych u nas produktów. Oferujemy rozwiązania dostępne cenowo również dla mniej zamożnego konsumenta. Mocną stroną Drogerii Natura jest także profesjonalne podejście do Klientów, zarówno na poziomie jakości obsługi, jak i komfortu robienia zakupów – mówi Wojciech Janiak, prezes spółki.
Już od 18 lat Drogerie Natura z powodzeniem odpowiadają na rosnące potrzeby konsumentów, co potwierdza kilkukrotne przyznanie nagrody Godła Jakości Obsługi Klienta oraz zdobycie przez sieć Certyfikatu Superbrands w latach 2014 oraz 2015.
– Z jednej strony Klientki szukają markowych sprawdzonych kosmetyków, z drugiej – oczekują od nas rekomendacji, dlatego stawiamy na intensywny rozwój kompetencji personelu – mówi Marek Kaczmarek, dyrektor operacyjny Drogerii Natura. – Dzięki szkoleniom, w których regularnie uczestniczą pracownicy drogerii, Klientki mogą poczuć się komfortowo – sprzedawcy profesjonalnie doradzą w doborze asortymentu oraz pomogą dopasować odpowiedni produkt do indywidualnych potrzeb.