Drogeria dm podsumowuje ostatnie miesiące i ujawnia dalsze plany

Detal/Hurt

Drogeria dm podsumowuje ostatnie miesiące i ujawnia dalsze plany

9 drogerii stacjonarnych, sklep online i aplikacja, 7 charytatywnych akcji kasjerskich, ponad 150 pracowników i ponad 11 tysięcy produktów w asortymencie – dm podsumowuje minione miesiące i starannie buduje rozpoznawalność marki w Polsce. W nowym roku drogeria przywita swoich klientów aż trzema dużymi akcjami promocyjnymi: Kampania “Veganuary”,Apka pełna okazji” oraz “Zacznij nowy rok od zmian na lepsze”. Wszystkie startują 29 grudnia. Czym jeszcze zaskoczy nas w tym roku dm?

Już 29 grudnia pod hasłem Wegańskie jest pyszne startuje kampania promująca roślinną żywność,  produkty słodkie, słone w jakości BIO oraz ofertę wegańskich kosmetyków i artykułów gospodarstwa domowego dostępnych w sklepach dm oraz na stronie dm.pl i w aplikacji “Mój dm”. Akcja jest częścią kampanii organizowanej przez organizację Veganuary, która inspiruje ludzi do stosowania diety roślinnej przez miesiąc styczeń i resztę roku. W styczniu 2021 roku ponad pół miliona osób na całym świecie wzięło udział w Veganuary Challenge, wnosząc pozytywny wkład w środowisko, dbając o zdrowie i zapobiegając cierpieniu zwierząt.  – W tym roku również polscy klienci dm będą mieli okazję dołączyć do tego wyzwania i jeszcze lepiej poznać naszą ofertę dla wegan – artykuly spożywcze, kosmetyki, a nawet środki czystości i suplementy diety. To ważna część naszego asortymentu, która między innymi dzięki takim akcjom zyskuje coraz większą popularność – mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów dm w Polsce. – Klienci znajdą u nas produkty wysokiej jakości, inspiracje na wegańskie posiłki i naprawdę świetne ceny. A to za sprawą kolejnej akcji, którą dla nich przygotowaliśmy – “Apka pełna okazji”. To oferta skierowana do stałych, obecnych i nowych użytkowników aplikacji “Mój dm”, którzy aktywując specjalny kupon otrzymają 10% rabat na całe zakupy w okresie od 29.12.2022 do 31.01.2023 – dodaje Iwanowski.

Kupon można aktywować tylko z aplikacją “Mój dm”. Wystarczy jednorazowa aktywacja, aby otrzymać zniżkę automatycznie na każdy zakup dokonany w okresie trwania akcji. Dodatkowo po połączeniu kont “Mój dm” z kontem PAYBACK, użytkownicy podczas zakupów otrzymają jednorazowy kupon „10 x więcej punktów” w aplikacji PAYBACK.

Warto podkreślić, że polityka cenowa dm wspierana jest przez cykliczne oferty kuponów rabatowych dostępnych właśnie w aplikacji “Mój dm”. – W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów na wybrane marki lub całe kategorie, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny (nie podnoszonej częściej niż co 4 miesiące od daty ostatniej podwyżki) tworzą wyjątkowo korzystną ofertę na rynku – komentuje Iwanowski.

Tych, którzy chcą zacząć nowych rok od zmiany na lepsze dm wspiera odpowiednimi produktami z kategorii zdrowie – to doskonale uzupełnia kampanię Veganuary oraz realizację wszelkich postanowień noworocznych związanych z większą dbałością o siebie. Wszystkie akcje są częścią niemieckich kampanii dm. Za adaptację materiałów na rynek polski odpowiada agencja Freundschaft.

Obecnie w asortymencie dm znajduje się ponad 11 tysięcy produktów pogrupowanych w 10 kategoriach. Do najpopularniejszych kategorii należą Pielęgnacja i Perfumy, Gospodarstwo domowe, Niemowlę i dziecko. Jednak najbardziej rozchwytywanym produktem we wszystkich kanałach sprzedaży są żele pod prysznic marki własnej Balea. Łącznie dm ma 28 marek własnych. Swój pierwszy sklep w Polsce drogeria otworzyła 21 kwietnia 2022 roku we Wrocławiu. To właśnie w tym mieście znajduje się też jej siedziba. Od tego czasu powstało łącznie 9 drogerii, kolejno w Jeleniej Górze, Lubaniu, Lesznie, Wodzisławiu Śląskim, Żorach, Krakowie, po raz drugi we Wrocławiu oraz w Myślenicach. Jak zapewniają przedstawiciele dm na przestrzeni najbliższych miesięcy pojawią się kolejne drogerie we Wrocławiu, w końcu tu “bije nasze serce”. Aby uczcić otwarcie pierwszej filii dm, we Wrocławiu na ulicy Ślężnej zamieszkała rodzina krasnali – Krasnal Baleusz, Krasnalka Balea i… ich dziecko – małe Balejątko. Ich imiona nawiązujące do marki własnej Balea wybrali internauci w głosowaniu. To symboliczny gest, którym drogeria postanowiła podkreślić swój związek z Wrocławiem i lokalną społecznością.

dm od samego początku obecności w Polsce stara się wpisać w tkankę miejską budując relacje z najbliższym otoczeniem i pomagając, tam, gdzie to możliwe. Dlatego w 2022 przeprowadziła aż siedem charytatywnych “Akcji Kasjerskich” oraz przekazała darowizny m.in. na rzecz Fundacji Neko, Akademii Piłki Nożnej Forza Wrocław, Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci z Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie “Karkonoskie Iskierki”.

dm posiada dwa magazyny – pierwszy znajduje się w Oporowie pod Wrocławiem. Stąd dostarczane są produkty do poszczególnych drogerii. Sprawną dystrybucję zapewnia także magazyn w miejscowości Wypędy pod Warszawą, obsługujący sklep internetowy dm.pl. Między innymi dlatego w pierwszej kolejności dm będzie rozwijać się w rejonie Dolnego Śląska, czy nieco szerzej patrząc, południowo-zachodniej Polski. Obecnie dm zatrudnia ponad 150 pracowników w Polsce. W najbliższym roku sieć planuje kolejne otwarcia oraz zwiększenie sprzedaży poprzez sklep online dm.pl i aplikację “Mój dm”