Intermarché rozwija usługę Drive – tym razem sieć wprowadziła ją do sklepu w Gryfinie. Do końca roku to rozwiązanie z zakresu e-commerce będzie dostępne w czterech kolejnych placówkach sieci.
W ramach usługi Drive produkty zamówione przez Internet są pakowane i dostarczane przez obsługę sklepu bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem. Jeżeli klient wyrazi taką potrzebę, zakupy mogą być gotowe do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Przygotowane artykuły można odebrać w ciągu 24 godzin.
Klienci sieci Intermarché korzystający z usługi Drive mają zdalny dostęp do coraz bogatszej oferty asortymentowej. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 9 do 11 tys. artykułów w zależności od lokalizacji. Około 2 tys. z nich to produkty marek własnych. Sieć kontynuuje spójną politykę cenową, dzięki czemu ceny w sklepach tradycyjnych oraz online są takie same. Ponadto klienci zamawiający przez Internet nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem i wydaniem zakupów.
– Obowiązujący zakaz handlu w wybrane niedziele czy zmiana stylu życia Polaków to tylko niektóre z aspektów, które przyczyniły się do tak dynamicznego wzrostu sprzedaży przez Internet. Zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów były dla nas bodźcem do dalszej pracy nad rozwojem usługi Drive w sieci Intermarché – mówi Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.